  • 1. Data: 2007-02-10 14:42:27
    Temat: Dodatkowa KK Citi
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Witam

    Zdecydowalem sie na dodatkowa karte KK Citi-Era. Zadzwonilem na infolinie,
    pytajac, czy jest mozliwosc wydania karty dodatkowej ze zdjeciem. Odpowiedz:
    owszem tak, ale najpierw przysla mi zwykla, a potem, jak wysle do nich
    zdjecie plus wzor podpisu (do Dzialu Skaningu), to wysla drugi raz, a ta
    pierwsza moge sobie zniszczyc. Niesmialo zasugerowalem, iz moge poczekac na
    ta dodatkowa ze zdjeciem, niech nie przysylaja tez bez zdjecia, skoro i tak
    mam KK, moge czekac... "Takie mamy procedury".

    Nie to, zebym sie skarzyl, bo nie ma na co, ale to lekko dziwne
    marnotrawstwo.

    BTW, tak odbiegajac od tematu - czy jezeli zlozony wzor podpisu to nie
    skrocona wersja podpisu, tylko dlugie imie i krotkie dwuczlonowe nazwisko,
    to autoryzujac transakcje, trzeba pisac calosc, czy moze samo nazwisko ?
    Przyklad: Scholastyka Bąk-Byk. Moze sie podpisac tylko Bąk-Byk, czy bedzie
    afera ? ;]

    Slicznie dziekuje.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 2. Data: 2007-02-10 16:59:50
    Temat: Re: Dodatkowa KK Citi
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > nazwisko, to autoryzujac transakcje, trzeba pisac calosc, czy moze samo
    > nazwisko ? Przyklad: Scholastyka Bšk-Byk. Moze sie podpisac tylko

    musisz sie podpisac tak samo jak sie podpisales na karcie, imie i
    nazwisko a podpis to zupelnie inna sprawa

    mozesz miec dlugie nazwisko i krotki podpis i na odwrot, podpisu nikt Ci
    nie wymysla

    pozdr.
    RobertS