  • 1. Data: 2004-08-05 07:02:32
    Temat: Czy jest możliwe...
    Od: "Zbyszek" <z...@w...pl>

    Witam,
    czy jest możliwy przelew środków z karty kredytowej
    na swój rachunek bankowy?

    pozdr.Zbyszek

  • 2. Data: 2004-08-05 07:14:48
    Temat: Re: Czy jest możliwe...
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Witam,
    > czy jest możliwy przelew środków z karty kredytowej
    > na swój rachunek bankowy?

    W niektórych bankach (np. BPH), ale nie myśl, że odkryłeś sposób na dodatkowy
    zarobek :-)

    Jacek

  • 3. Data: 2004-08-05 21:31:49
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > W niektórych bankach (np. BPH), ale nie myśl, że odkryłeś sposób na
    dodatkowy
    > zarobek :-)

    Allpay, Payu? Ale wyjdzie raczej drozej niz po prostu wyplacic w
    bankomacie... No, chyba ze posiadacz karty o tym nie wie lub wymysliles to
    co inni robia od lat...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 4. Data: 2004-08-06 11:57:03
    Od: "Zbyszek" <z...@w...pl>

    > Allpay, Payu? Ale wyjdzie raczej drozej niz po prostu wyplacic w
    > bankomacie... No, chyba ze posiadacz karty o tym nie wie lub wymysliles to
> [...]

    To wszystko wiem-ale chodzi mi o taką sytuację.
    Potrzebuję przelać załóżmy 2000 zl na rachunek
    osoby mieszakjącej na drugim końcu Polski.Na swoim rachunku mam 1300 zł.I
    teraz rodzi się roblem.
    Z lenistwa nie chcę kombinować wypłacając z bankomatu te brakujące 700 zl i
    np wysyłać je przelewem z "okienka".Kombinowałem jak przelać kwotę 700 zł z
    karty na rachunek bez wychodzenia z domu.Osoba do której chcę wysłać te
    pieniądze nie posiada Pay,u(nawet gdyby miała to szkoda tych prawie 50 zl )

    pozdr.Zbyszek K