  • 1. Data: 2007-12-07 18:59:09
    Temat: Citi-BP
    Od: chrisek <c...@u...pl>

    Witam,

    W jaki sposób uzyskać informację o ilości punktów BP na karcie
    kredytowej Citi-BP? Infolinia Citi nieśmiało stwierdziła, że tylko na
    stacjach BP uzyskam taką informację. Na tej stronie
    https://www.bppartnerclub.pl niby jest możliwość sprawdzenia stanu
    punktów, ale nie mam hasła. Jak je uzyskać? Słyszałem, że punkty wydaje
    się bezpośrednio z karty Citi-BP (czyli, że nie potrzebna jest karta BP
    partnerclub), ale co się stanie z punktami jak zrezygnuję z karty
    kredytowej?

    Pozdrawiam,
    Krzysiek

  • 2. Data: 2007-12-07 19:05:51
    Temat: Re: Citi-BP
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Fri, 07 Dec 2007 19:59:09 +0100, chrisek wrote:

> [...]
    > https://www.bppartnerclub.pl niby jest możliwość sprawdzenia stanu
    > punktów, ale nie mam hasła. Jak je uzyskać?

    Na stacji benzynowej BP poprosić o wygenerowanie hasła.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 3. Data: 2007-12-07 19:27:47
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > Na stacji benzynowej BP poprosić o wygenerowanie hasła.

    Raczej poprosić o rejestrację karty, odczekać kilka tygodni i próbować
    wygenerować hasło dla karty na stronie www.bppartnerclub.pl

  • 4. Data: 2007-12-07 20:01:32
    Od: "sumi" <s...@p...onet.noSPAM.pl>

    "chrisek" wrote in message

    > [...]Na tej stronie
    >https://www.bppartnerclub.pl niby jest możliwość sprawdzenia stanu
    >punktów, ale nie mam hasła. Jak je uzyskać?

    Najpierw rejestrujesz karte na BP
    przejadą "żelazkiem" i wyślą do centrali
    po ok miesiącu możesz iść na BP i poprosić
    o wygenerowanie hasla
    ja mam dodatkowo karte partnerclub
    i obie mam pod jednym kontem
    tak więc jak zrezygnuje z GoldaBP
    to będę zarządzal tą drugą :-)
    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 5. Data: 2007-12-07 21:56:27
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Fri, 7 Dec 2007 11:27:47 -0800 (PST), k...@g...pl
    wrote:

    > Raczej poprosić o rejestrację karty, odczekać kilka tygodni i próbować
    > wygenerować hasło dla karty na stronie www.bppartnerclub.pl

    Teraz chyba jest możliwość rejestracji internetowej, więc powinno
    wystarczyć na stacji wygenerować hasło. Jeśli nie to rzeczywiście procedura
    wygląda tak jak ją opisałeś, chociaż w moim przypadku wystarczyło poczekać
    jakieś 3 dni.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 6. Data: 2007-12-07 22:19:48
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > wygląda tak jak ją opisałeś, chociaż w moim przypadku wystarczyło poczekać
    > jakieś 3 dni.

    Ja czekam ponad miesiąc i nic.

    marekz

  • 7. Data: 2007-12-08 13:11:46
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Fri, 07 Dec 2007 19:59:09 +0100, chrisek napisał(a):
    > ale co się stanie z punktami jak zrezygnuję z karty
    > kredytowej?

    Mam następujące pytanie, trochę podchodzące pod temat.
    Miesiąc temu zgubiłem kartę i zamówiłem nową - co się stanie z punktami
    zarobionymi na starej karcie? Czy automatycznie przechodzą na nową? Czy
    trzeba sie jakoś nagimnastykowac? Gra jest chyba warta świeczki, bo starej
    karty używałem ponad rok więc kilka punktów się nazbierało.

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2007-12-08 21:08:29
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    sumi wrote on 2007-12-07 21:01:
    > ja mam dodatkowo karte partnerclub
    > i obie mam pod jednym kontem
    Jak Ci się udało tego dokonać?

    Michał

  • 9. Data: 2007-12-09 19:04:17
    Od: "sumi" <s...@p...onet.noSPAM.pl>

    "MrMrooz" wrote in message

    > Jak Ci się udało tego dokonać?

    mialem wcześniej kartę partnerclub
    gdy pierwszy raz zalogowalem sie z GoldBP
    w danych zobaczylem że mam uwzględnione punkty z obu kart
    wymienione są numery obu kart i punkty są sumowane
    Nie wiem jak to robią ale może nazwisko powoduje ten stan

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 10. Data: 2007-12-10 11:43:54
    Od: "MrMrooz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    sumi <s...@p...onet.noSPAM.pl> napisał(a):
> [...]
    > wymienione są numery obu kart i punkty są sumowane
    > Nie wiem jak to robią ale może nazwisko powoduje ten stan
    Dzięki. Będę próbował dalej - po prawie pół roku i trzech czy czterech
    rejestracjach na BP wciąż nie mam dostępu do Silver BP przez internet (mówię
    tylko o podglądzie punktów BP).

    Tak dla innych - sugeruję, żeby podczas rejestracji sprawdzić czy cały numer
    karty jest widoczny po odbiciu na żelazku - bo inaczej muszą potwierdzać w
    banku, co zajmuje wieki.

    Michał M