  • 1. Data: 2002-03-29 07:51:27
    Temat: Chip i ebanki.
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    W ostatnim Chipie na 132 stronie ukazał się artykuł na temat ebanków.
    Myślę, że warto przeczytać :-)
    Grzegorz

  • 2. Data: 2002-03-29 10:45:09
    Temat: Re: Chip i ebanki.
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> wrote in message
    > W ostatnim Chipie na 132 stronie ukazał się artykuł na temat ebanków.
    > Myślę, że warto przeczytać :-)

    132 E-BANKI: wbrew zapewnieniom część usług bankowości
    elektronicznej nie jest wcale bezpieczna

    Sądząc po tytule (niestety Poczta się nie spisałą), to zaraz będą
    komentarz, ze Chip jest "czerwony" :-))

    BAH

  • 3. Data: 2002-03-29 18:07:04
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Sądząc po tytule (niestety Poczta się nie spisałą), to zaraz będą
    > komentarz, ze Chip jest "czerwony" :-))

    Czarna folia- może masz już w skrzynce, a o tym nie wiesz ? ;-)
    Eee tam zawsze można powiedzieć, że coś nie jest bezpieczne. trzeba mieć tylko
    świadomość,
    że jest...
    Grzegorz

  • 4. Data: 2002-03-29 18:32:47
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    > Czarna folia- może masz już w skrzynce, a o tym nie wiesz ? ;-)

    Wolę odbierać na poczcie (w całości).
    W skrzynce, to już miałem nawet awizo
    (listonoszka twierdzi że się pomyliła :-(( )

    BAH

  • 5. Data: 2002-03-30 10:16:30
    Od: "PJ" <hosi@_NOSPAM_o2.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał:

    > W ostatnim Chipie na 132 stronie ukazał się artykuł na temat ebanków.
    > Myślę, że warto przeczytać :-)

    Moze troche OT ale Chip to niepowazna gazeta.
    Kiedys w chwili sladosci kupilem to pismo, ale po przeczytaniu
    w jakims artykule ze AGP to "jest jedną magistral" dałem sobie na looz.
    Jesli zatrudniaja tam ludzi którzy takie bzdury pisza, to nie mozna ich
    uwazac
    za powazne pismo...

    PJ