  • 1. Data: 2010-05-13 19:06:35
    Temat: Algorytmy wyznaczające kursy akcji
    Od: Adam Kłobukowski <a...@k...pl>

    Witam

    Czy algorytmy na podstawie których wyznaczane są kursy akcji są ogólnie
    dostępne? Jeśli tak to gdzie?

    Adam Kłobukowski

  • 2. Data: 2010-05-13 20:12:31
    Temat: Re: Algorytmy wyznaczające kursy akcji
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Adam Kłobukowski wrote:

    > Czy algorytmy na podstawie których wyznaczane są kursy akcji są ogólnie
    > dostępne? Jeśli tak to gdzie?

    Co rozumiesz przez taki algorytm? Mnie się wydawało, że kurs to po prostu
    cena transakcji.

  • 3. Data: 2010-05-13 20:26:51
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Adam Kłobukowski" <a...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy algorytmy na podstawie których wyznaczane są kursy akcji są ogólnie
    > dostępne? Jeśli tak to gdzie?

    Wzyscy ich szukamy.

  • 4. Data: 2010-05-13 20:34:10
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    skippy <a...@n...ma> napisał(a):

    > Użytkownik "Adam Kłobukowski" <a...@k...pl> napisał w
    wiadomości

    > Wzyscy ich szukamy.

    A niektórzy znają. Algorytm kursu otwarcia - sys29 :)

    kc

  • 5. Data: 2010-05-13 21:20:20
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > wiadomości

    > ogĂłlnie

    > A niektórzy znają. Algorytm kursu otwarcia - sys29 :)

    no tez tak podejrzewam i w związku z tym może znać algorytm wyznaczania
    close... :)

  • 6. Data: 2010-05-13 21:37:43
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Czy algorytmy na podstawie których wyznaczane są kursy akcji są ogólnie
    > dostępne? Jeśli tak to gdzie?

    Możesz sprecyzować?

    Kursy akcji nie są wyznaczane tylko wynikają z tego czy osoba, która chce
    kupić, dogada się ze stroną, która chce sprzedać. Muszą się dogadać przede
    wszystkim na poziomie ceny i ilości papierów. Jak się dogadają, to cena ich
    transakcji jest właśnie kursem. O to Ci chodziło?
    Dombrek

  • 7. Data: 2010-05-14 00:48:31
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Adam Kłobukowski wrote:

    > Witam
    >
    > Czy algorytmy na podstawie których wyznaczane są kursy akcji są ogólnie
    > dostępne? Jeśli tak to gdzie?
    >
    > Adam Kłobukowski

    Grubi Żydzi z GS-u wyznaczają kursy akcji. To każdy wie. Spytaj fatso. On
    deklaruje, że jest Żydem do tego jest gruby i z Londynu. To, że jest z GS-u
    pod Wąchockiem to trzyma w tajemnicy.

  • 8. Data: 2010-05-14 00:58:07
    Od: Rafał Skonecki <r...@g...pl>

    skippy wrote:

    > Użytkownik "Adam Kłobukowski" <a...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Wzyscy ich szukamy.

    IMHO przyszłość to analiza czasowa wyników gry.

  • 9. Data: 2010-05-14 08:14:16
    Od: Adam Kłobukowski <a...@k...pl>

    W dniu 13.05.2010 23:37, Dombrek pisze:

> [...]
    > wszystkim na poziomie ceny i ilości papierów. Jak się dogadają, to cena ich
    > transakcji jest właśnie kursem. O to Ci chodziło?

    Chodzi mi o kurs akcji ogłaszany przez Giełdę (instytucję). Z tego co
    znalazłem jest on kształtowany w taki sposób, aby na podstawie złożonych
    zleceń, jak najwięcej akcji mogło zmienić właściciela. Szukam szczegółów.

    Nie chodzi mi o 'przewidywanie' kursów, chodzi mi o to, w jaki sposób
    Giełda wylicza kurs na dany moment.

    Adam Kłobukowski

  • 10. Data: 2010-05-14 08:14:31
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2010-05-13 21:06, Adam Kłobukowski pisze:
    > Witam
    >
    > Czy algorytmy na podstawie których wyznaczane są kursy akcji są ogólnie
    > dostępne? Jeśli tak to gdzie?

    http://bossa.pl/index.jsp?layout=2&page=0&news_cat_i
    d=769
    http://bossa.pl/index.jsp?layout=2&page=0&news_cat_i