  • 1. Data: 2003-08-13 07:31:08
    Temat: zasilenie MC Pekao Shell - mozliwe?
    Od: "X Y Z" <x...@p...pl>

    Cześć

    Znajomy wyjachał za granicę i podejrzewa, że skończy mu się limit na karcie
    MC Pekao Shell. Karta ma limit, który automatycznie jest spłacany na żądanie
    banku z eurokonta. Czy jest techniczna możliwość, by zasilić kartę gotówką w
    czasie okresu rozliczenia tak, by odnowić limit?
    Tak można zasilać karty VISA i MC - standardowe, wypukłe - w Pekao. Wtedy
    podawało się jakiś numer rozliczeniowy Centrum Kart i Czeków (może ktoś
    zna?) + nr karty. Czy dla MC Pekao Shell zadziałałoby to?

    Pozdrawiam
    Kuba

  • 2. Data: 2003-08-15 10:45:40
    Temat: Re: zasilenie MC Pekao Shell - mozliwe?
    Od: "" <s...@p...onet.pl>

    49 1240 0027 + nr karty
    Ten nr rozliczeniowy jest dla CKC PeKaO SA (tak mi podali)

    (przynajmniej tak jest dla Visy)
    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 3. Data: 2003-08-15 13:11:04
    Od: "Prof_Ex" <p...@N...gazeta.pl>

    <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > 49 1240 0027 + nr karty
    > Ten nr rozliczeniowy jest dla CKC PeKaO SA (tak mi podali)
    >
    > (przynajmniej tak jest dla Visy)

    Dla Visy Classic (debetowej).
    W przypadku MC (i MC Shell) oraz VC Concerto (karty chargowe),
    obawiam sie, ze taka sztuczka sie nie uda...

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex