  • 1. Data: 2004-11-24 14:42:53
    Temat: www.smartransfer.pl czy ktoś korzystał ?
    Od: "Info" <a...@o...pl>

    Witam Członków grupy
    Zamierzam kupić towar zagranica przez ebay.
    Czy ktoś korzystał ze strony http://www.smartransfer.pl
    Jakie są państwa opinie ?
    Czy można zaufać tej firmie ?
    Dziękuje za wyrażenie swojego zdania

    Maciej

  • 2. Data: 2004-11-24 14:48:03
    Temat: Re: www.smartransfer.pl czy ktoś korzystał ?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Czy ktoś korzystał ze strony http://www.smartransfer.pl
    > Jakie są państwa opinie ?
    > Czy można zaufać tej firmie ?
    > Dziękuje za wyrażenie swojego zdania

    Jak chcesz stracić kasę, to korzystaj. Powierzanie pieniędzy firmie typu
    "krzak" gdzie jako kontakt podany jest adres w bloku i numery GG to
    delikatnie mówiąc nieostrożność. A mówiąc mniej delikatnie to głupota ;-)
    Nie ryzykuj.

  • 3. Data: 2004-11-24 17:55:38
    Temat: Re: www.smartransfer.pl czy kto? korzystał ?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 24 Nov 2004 15:48:03 +0100, "Glenn" <g...@b...pl>
    wrote:

    >Jak chcesz stracić kasę, to korzystaj. Powierzanie pieniędzy firmie typu
    >"krzak" gdzie jako kontakt podany jest adres w bloku i numery GG to
    >delikatnie mówiąc nieostrożność. A mówiąc mniej delikatnie to głupota ;-)
    A skąd wiadomo że ul. Gersona 8/23 to adres w bloku?

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 4. Data: 2004-11-25 06:02:59
    Od: "grzegorz" <w...@w...pl>

    > A skąd wiadomo że ul. Gersona 8/23 to adres w bloku?
    wystarczy pojechac i zobaczyc
    na grupie chyba sa ludzie z Bydgoszczy

  • 5. Data: 2004-11-25 18:23:21
    Od: "Jurek" <n...@p...onet.pl>

    Na moje oko oba adresy to prywatne mieszkania, ale co to ma do rzeczy w
    kwestii wiarygodnosci? W sumie gdyby to bylo wynajete biuro, to chyba
    jeszcze gorzej.
    Jaka gwarancje moga dac obaj Panowie?
    Ale nie wykluczam, ze znajda sie chetni do sprawdzenia "na wlasnej skorze" i
    podziela sie wrazeniami.
    Jaki kraj, takie uslugi finansowe, ze pozwole sobie na pewne uogolnienie.
    Pozdrawiam
    Jurek

  • 6. Data: 2004-11-25 22:55:15
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote:
> [...]
    > "krzak" gdzie jako kontakt podany jest adres w bloku i numery GG to
    > delikatnie mówiąc nieostrożność. A mówiąc mniej delikatnie to głupota ;-)

    Nie siej niezdrowej atmosfery... Wielokrotnie korzystałem i nigdy nie
    zostałem oszukany, podobnie moi znajomi. Fakt że kursy wg których
    rozliczane są waluty są chyba wzięte z kapelusza...

    NP: Death - "Leprosy"

    --
    Tell me that I'm a sinner
    Lay me down again

  • 7. Data: 2004-11-26 09:36:55
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nie siej niezdrowej atmosfery...

    No jeżeli ostrzeżenia przed zaufaniem do nieznanej firmy, której jedynym
    kontaktem jest adres w mieszkaniu i numery GG nazywasz "sianiem niezdrowej
    atmosfery" to gratuluję wiary w ludzi :-)

    >Wielokrotnie korzystałem i nigdy nie
    > zostałem oszukany, podobnie moi znajomi. Fakt że kursy wg których
    > rozliczane są waluty są chyba wzięte z kapelusza...

    Jakie kwoty przesyłałeś? I przede wszystkim nadal nie masz żadnej gwarancji,
    że kolejna transakcja (na większą kwotę jak juz nabierzesz zaufania) nie
    poleci w kosmos. I jak odzyskasz pieniądze, gdy okaże się, że nazwiska są
    niekoniecznie prawdziwe, mieszkanie było wynajęte albo w ogóle ten adres nie
    isniał? Naiwność ludzka nie zna granic.

  • 8. Data: 2004-11-26 09:52:17
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

  • 9. Data: 2004-11-26 12:14:39
    Od: "Info" <a...@o...pl>

    Dzieki za odpowiedz na grupie dyskusyjnej.
    mam pytanie dotyczące długości i czasu załatwiania przez ta fime spraw .
    i Jak dawno pan kozystał z ich usług??.

    Poz. Maciej

  • 10. Data: 2004-11-26 12:59:44
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>