  • 1. Data: 2002-04-15 15:17:57
    Temat: w sprawie sesji przychodzacych elixir
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    ...bo juz nic nie pojmuje. W mBanku przelewy, ktore powinny przyjsc o 12:00
    byly:
    12:12 nie bylo w ogole
    13:00 byly bodaj 2
    14:59 przyszedl trzeci.

    W Lukasie sesja przychodzaca o 12:00, nastepna o 16:00, a o 15:20 zobaczylem
    przelew, ktorego nie bylo jeszcze o 14:00.

    Juz nic nie pojmuje. Wyjasni mi to ktos? Jesli bank ma sesje przychodzaca o
    12:00, 15, 19 to czy nie powinno byc tak, ze lacze sie 12:10, 15:10, 19:10 i
    sprawdzam czy cos nie przyszlo? Bo cos mi sie widzi, ze i tak musze sie
    laczyc co godz. by sprawdzic...

    A moze po prostu wazniejsze sa wychodzace, by wiedziec jak nie tracic
    procentow za 1 dzien, a przychodzace mozna sobie darowac, bo i tak niewiele
    z nich wynika...

    pzdr

  • 2. Data: 2002-04-16 22:07:45
    Temat: Re: w sprawie sesji przychodzacych elixir
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 15 Apr 2002 17:17:57 +0200, "Szymon" <w...@p...com> wrote:

    >...bo juz nic nie pojmuje. W mBanku przelewy, ktore powinny przyjsc o 12:00
    >byly:
    >12:12 nie bylo w ogole
    >13:00 byly bodaj 2

    I slusznie, wlasnie o 13:00 III sesja pojawia sie na koncie w mB

    >14:59 przyszedl trzeci.

    Moze z jakichs powodow trafil na reczne ksiegowanie
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl