  • 1. Data: 2002-05-12 09:13:12
    Temat: ubezpieczenie kart w multi
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Hey
    Czy multibank daje ubezpieczenie do swoich kart?
    Od kiedy bank bierze odpowiedzialność za platność kartą ?

    --
    Marcin Lubojański
    ----==== www.tramping.slask.prv.pl ====----

  • 2. Data: 2002-05-12 09:15:32
    Temat: Re: ubezpieczenie kart w multi
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czy multibank daje ubezpieczenie do swoich kart?
    > Od kiedy bank bierze odpowiedzialność za platność kartą ?

    Ubezpieczenia to chyba tylko Ciebie :) w rachunkach Ja i My - dla studentow
    niestety nie :(

  • 3. Data: 2002-05-12 09:25:57
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 12 May 2002 11:13:12 +0200, "Marcin Lubojański"
    <m...@p...pl> wrote:

    >Hey
    >Czy multibank daje ubezpieczenie do swoich kart?
    >Od kiedy bank bierze odpowiedzialność za platność kartą ?

    Obecnie w ofercie Multibank nie ma ubezpieczenia transakacji karta :(
    Odpowiedzialnosc przejmuje od momentu zastrzezenia (za transkacje bez
    PINu).
    Jest natomiast ubezpieczenie NNW powiazane z MultiKontami Ja i My.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 4. Data: 2002-05-12 09:35:42
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    > Obecnie w ofercie Multibank nie ma ubezpieczenia transakacji karta :(
    > Odpowiedzialnosc przejmuje od momentu zastrzezenia (za transkacje bez
    > PINu).
    OK. Szkoda :-(

    > Jest natomiast ubezpieczenie NNW powiazane z MultiKontami Ja i My.
    Eee..te ubezpieczenie to jakiś pic na wode. Wypłacą ci tylko jak uszczerbek
    na zrowiu jest większy niż 50 %. KPINA.