  • 1. Data: 2017-06-18 10:58:16
    Temat: transferwise
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Z pewną taką dozą nieśmiałości podchodzę do takich wynalazków i raczej
    nie skorzystałbym z usług polskich pośredników Zdzisiek & Rysiek ale
    sprawa była pilna bo chodziło o zapłatę za OC.

    Cóż mogę powiedzieć, no działa. Pieniądze nie wsiąkły. Doszły tak jak
    twierdzili nastęnego dnia. Kurs wymiany nie był złodziejski.

    Do kwoty 400 funtów pożera opłatę 2 funty. Za 1000 funtów opłata
    osiąga 5 funtów. Drożej niż przelew bankowy (10 funtów) wychodzi od
    kwoty 2000 funtów, czyli niedużej. Bank pod tym względem wygrywa.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2017-06-18 11:55:02
    Temat: Re: transferwise
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-06-18 o 10:58, PiteR pisze:
> [...]
    > osiąga 5 funtów. Drożej niż przelew bankowy (10 funtów) wychodzi od
    > kwoty 2000 funtów, czyli niedużej. Bank pod tym względem wygrywa.

    A sprawdzałeś revolut?
    Ci chyba jeszcze lepiej wychodzą.

    --
    Pete