eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › pytanie do e-pakietowcow
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2002-07-19 22:22:19
    Temat: pytanie do e-pakietowcow
    Od: "Ritter" <w...@h...pl>

    Zainstalowałem już certyfikaty, a podczas próby logowania pojawia sie
    komunikat. "Użytkownik o podanym identyfikatorze nie istnieje ". Czy mam
    jeszcze czekać cierpliwie, dyskietkę z certyfikatem odebrałem dziś
    (piątek)popołudniu? Czy raczej powinienem już dzwonić/wybrać się do odziału.


    Z góry dziekuję
    Ritter
    <w...@h...pl>



  • 2. Data: 2002-07-19 22:33:00
    Temat: Re: pytanie do e-pakietowcow
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Ritter wrote:
    > Zainstalowałem już certyfikaty, a podczas próby logowania pojawia sie
    > komunikat. "Użytkownik o podanym identyfikatorze nie istnieje ". Czy mam
    > jeszcze czekać cierpliwie, dyskietkę z certyfikatem odebrałem dziś
    > (piątek)popołudniu? Czy raczej powinienem już dzwonić/wybrać się do odziału.

    Zgłosić na 0800 334455 i czekać. Najprawdopodobniej jakiś [---] z
    oddziału "zapomniał" ci aktywować konto. U mnie to trwało 5 dni
    (Fortis O/Łódż, Żeromskiego - zdecydowanie nie polecam)
    --
    pjo

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki


  • 3. Data: 2002-07-20 09:08:42
    Temat: Re: pytanie do e-pakietowcow
    Od: "Ritter" <w...@h...pl>


    Użytkownik "Piotr J. Ochwal" <d...@o...net> napisał w wiadomości
    news:19920541097.20020720003223@ochwal.net...

    > Zgłosić na 0800 334455 i czekać. Najprawdopodobniej jakiś [---] z
    > oddziału "zapomniał" ci aktywować konto. U mnie to trwało 5 dni
    > (Fortis O/Łódż, Żeromskiego - zdecydowanie nie polecam)


    Haha. Ten sam problem i ten sam oddział!!

    Ritter


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1