  • 1. Data: 2003-04-07 18:11:29
    Temat: problem mBank > BPH PBK
    Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl>

    Tym razem mam problem z przelewem z mBanku do BPH PBK
    46-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx. Niezaleznie od tego czy wpisuje z kreskami
    czy bez dostaje komunikat o nieprawidlowym numerze. Jak wpisalam jednym
    ciagiem (tak jak radziliscie w przypadku Inteligo) to dostalam komunikat:
    "TCE0457 JEDNOSTKA NIE ISTNIEJE"

    Czy jest jakis sposob na wplate???

    Ze z przelewami do PKO BP sa problemy to wiedzialam, a teraz okazuje sie, ze
    sa problemy z kolejnym bankiem...

    Pozdrawiam,
    Joanna

  • 2. Data: 2003-04-07 18:28:13
    Temat: Re: problem mBank > BPH PBK
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Joanna" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy jest jakis sposob na wplate???
    >
    > Ze z przelewami do PKO BP sa problemy to wiedzialam, a teraz okazuje sie,
    ze
    > sa problemy z kolejnym bankiem...

    Sprawdz czy przypadkiem nie ma spacji na koncu numeru. Jak sie skads wkleja
    to sie czesto zdarza.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 3. Data: 2003-04-07 20:16:29
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Joanna <y...@p...onet.pl> napisał w

> [...]
    > wpisalam jednym ciagiem (tak jak radziliscie w przypadku Inteligo) to
    > dostalam komunikat: "TCE0457 JEDNOSTKA NIE ISTNIEJE"

    Czy przypadkiem nie jest to przelew na konto Zarządu Budynków
    Mieszkalnych w Krakowie?
    Bo jeśli tak, to ja ten problem też przerabiałem :))))))
    Urząd Miasta zlikwidował rachunek w BPH i przeniósł go do DB24.

    > Czy jest jakis sposob na wplate???

    Tak. Sprawdzić numer r-ku na najnowszej książeczce z blankietami do
    wpłat :)

    > Ze z przelewami do PKO BP sa problemy to wiedzialam, a teraz okazuje
    > sie, ze sa problemy z kolejnym bankiem...

    Dokładnie tak samo moja żona wieszała psy na mBanku :)

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 4. Data: 2003-04-07 22:01:09
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Joanna <y...@p...onet.pl> napisał w

> [...]
    > wpisalam jednym ciagiem (tak jak radziliscie w przypadku Inteligo) to
    > dostalam komunikat: "TCE0457 JEDNOSTKA NIE ISTNIEJE"

    BPH ma też jakąś dziwną numerację. Robiłem tam wpłaty za czynsz i numer
    r-ku był 20-cyfrowy, ale przelewy z mBanku wykonywały mi się bez
    problemu.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 5. Data: 2003-04-07 22:48:38
    Od: Otto <...@...pl>

    a jaki nr rozliczeniowy wpisujesz?

  • 6. Data: 2003-04-08 05:47:06
    Od: "vogel" <w...@p...kei.pl>

    Na stronie
    http://www.ebanki.pl/iban/

    jest program IBANator do sprawdzania poprawności numerów kont bankowych.
    Wypisuje on też nazwę oddziału banku na podstawie numeru

    Walter