  • 1. Data: 2004-02-11 19:50:22
    Temat: oprocentowanie ??
    Od: "Czapla" <c...@W...pl>

    Witam,

    Mam mala (dla mnie nie tak mala :) sume pieniazkow (<1000 zl) ktore
    obecnie "leza" sobie na rachunku w Inteligo. Mam rowniez konto w MBANK (eMax
    i eKonto).
    Teraz chcialbym sie zapytac. Obecnie (za pomoca mBanku) zainwestowalem
    probnie w pare funduszy inwestycyjnych. Byla to drobna probna kwota 200 zl.
    Zainwestowalem w sierpniu 2003 r. Teraz zaluje ze tak malo w to wlozylem, bo
    obecnie mam prawie 300 zl na rachunku inwestycyjnym.
    Kwota (ta ktora opisalem na samym poczatku) bedzie sobie "lezec" przez
    jakis czas (powiedzmy okolo 1/2 roku). Czy lepiej pozostawic ja na rachunku
    Inteligo, przelac na rachunek eMax czy zainwestowac w kolejne fundusze ??

    Dzieki wielkie wszystkim za pomoc

    Pozdrawiam,

    --
    Czapla
    c...@m...pl

  • 2. Data: 2004-02-11 20:33:51
    Temat: Re: oprocentowanie ??
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c0e12j$agb$...@n...onet.pl,
    Czapla <c...@W...pl>:

    > probna kwota 200 zl. Zainwestowalem w sierpniu 2003 r. Teraz zaluje
    > ze tak malo w to wlozylem, bo obecnie mam prawie 300 zl na rachunku
    > inwestycyjnym.

    Na inwestycyjnym to chyba nie ;)
    Miales wielkie szczescie z ta stopa zwrotu. To sie raczej juz nie powtorzy w
    najblizszych latach.

    > sobie "lezec" przez jakis czas (powiedzmy okolo 1/2 roku). Czy lepiej
    > pozostawic ja na rachunku Inteligo, przelac na rachunek eMax czy
    > zainwestowac w kolejne fundusze ??

    Przy tej kwocie to naprawde nie ma zadnego znaczenia.

    Jak zostawisz za malo na Inteligo, oplata za rachunek bedzie na pewno
    wieksza niz ew. zysk.

    --
    Robert