  • 1. Data: 2004-06-17 07:40:02
    Temat: nr konta a adres oddizalu
    Od: "bloomberg" <b...@v...pl>

    Mam pytanie.
    Czy na podstawie samego numeru banku mozna ustalic adres jego placowki
    (oddzialu)?
    Jezeli tak to w jaki sposob i gdzie takie dane mozna znalezc?

  • 2. Data: 2004-06-17 07:46:13
    Temat: Re: nr konta a adres oddizalu
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    http://www.ebanki.pl/iban/

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-06-17 19:24:10
    Od: "Jasiu II" <b...@s...pl>

    Kiedyś można było zlokalizować oddział po nr rozliczeniowym, w chwili obecnej
    księgowania elixiru są
    w większości Banków centralne więc i podczas zmiany nr na NRB Banki usuneły nr
    rozliczeniowe
    oddziałów i wprowadziły po kilka centralnych nr rozliczeniowych.

  • 4. Data: 2004-06-17 19:33:29
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 17 Jun 2004 21:24:10 +0200, "Jasiu II"
    <b...@s...pl> wrote:

> [...]
    rozliczeniowe
    >oddziałów i wprowadziły po kilka centralnych nr rozliczeniowych.

    ej no, nie uogolniaj. tak zrobil np. BePeHaHaHa i pewnie jeszcze pare
    bankow (jeden numer rozliczeniowy we wszystkich numerach rachunkow),
    ale wiele bankow zostawilo numery oddzialow. a to ze przelew kierowany
    na ten numer trafia do centrum rozliczeniowego, to tylko kwestia
    techniczna (w tabeli KIR jest pole, w ktorym bank moze podac numer
    posredniczacy, ktory obsluguje dany numer banku w rozliczeniach).

    G.

  • 5. Data: 2004-06-17 20:18:17
    Od: "Jasiu II" <b...@s...pl>

    Czy ja napisałem wszystkie, ale tak będą robić ze względu na niższe koszty (koszt
    utrzymania nr
    rozliczeniowego w KIR). Większość oddziałów miało ze względu na odchodzący SYBIR. W
    ELIXIRZ'e
    wystarczy kilka (1-4).