  • 1. Data: 2005-06-28 20:31:20
    Temat: millenium i zielone zacisze
    Od: " " <e...@g...pl>

    do kredytobiorcow w millenium i wlascicieli mieszkan w etapie C

    do 16.06 byl termin kolejnej traszy - chyba wszyscy maja taki sam harmonogram.
    Zagapilem sie troche i dopiero 15.06 zlozylem dyspozycje przelewu. Przelew
    wyszedl dopiero wczoraj (28.06) i to po mojej interwencji. Bank tlumaczy sie
    ze musial zrobic kontrole inwestycji
    Pytanie: czy komus wyszedl przelew transzy wczesniej ? niemozliwe chyba ze
    jestem jedynym klientem i dopiero przy moim przelewe musial wykonac kontrole.
    A takie jazdy mam prawie przy kazdej transzy