  • 1. Data: 2013-02-21 22:19:25
    Temat: mbank sie ugial (mozna wylaczyc paypass/paywave)
    Od: dizel <x...@x...xx>

    Po ostatniej dyskusji w internecie jest możliwość wyłączenia funkcji
    zbliżeniowej na kartach mbanku ale tylko dzwoniąc na mlinie. Do nie
    dawna twierdzili że nie ma takiej opcji a tu raptem jest, także widać
    jak nas banki oszukują.
    Dziwne tylko że bank mieniący się internetowym nie daje tej możliwości
    przez system transakcyjny.
    Minus tej opreracji jest taki że blokada powoduje niemożność wykonania
    jakiej kolwiek transakcji oflline i jest nieodwracalna.
    Dobrze że to wprowadzili tyle że to mi wygląda na schizofrenie.
    Przecież wystarczyło dać klientom wybór czy chcą z paypass/paywave czy
    zwykłą kartę i nie było by takiego szumu, ale widocznie tak musiało
    być. Chociaż do końca nie rozwiązuje to problemu bo i tak nie można w
    mbanku zamówić karty bez funkcji paypass/paywave.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-02-21 22:44:20
    Od: p <a...@z...pl>

    W dniu 2013-02-21 22:19, dizel pisze:
> [...]
    > być. Chociaż do końca nie rozwiązuje to problemu bo i tak nie można w
    > mbanku zamówić karty bez funkcji paypass/paywave.

    A jak jest z getinonline?

    p.

  • 3. Data: 2013-02-21 22:48:58
    Od: W <w...@w...pl>

    p wystukał, co następuje:

    > A jak jest z getinonline?

    getinonline jeszcze nie obsmarowali w obólnopolskim dzienniku więc pewnie
    nei ma ;-)

  • 4. Data: 2013-02-21 22:54:05
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-02-21 22:19, dizel pisze:
    > Po ostatniej dyskusji w internecie jest możliwość wyłączenia funkcji
    > zbliżeniowej na kartach mbanku

    To wyłączenie transakcji OFFLINE a nie zbliżeniowych! Zbliżeniowo karta
    będzie działać, ale online. To samo ze stykowymi, jeśli chodziły offline
    to po ingerencji mlinii będą tylko online.

  • 5. Data: 2013-02-22 08:27:54
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    dizel pisze:
> [...]
    > być. Chociaż do końca nie rozwiązuje to problemu bo i tak nie można w
    > mbanku zamówić karty bez funkcji paypass/paywave.

    Mam wrażenie, że po takim "wyłączeniu" transakcje bezstykowe online będą
    nadal działać, czyli nie jest to to, o co chodziło...

    --
    MiCHA

  • 6. Data: 2013-02-22 08:55:06
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 21 Feb 2013 22:19:25 +0100, dizel <x...@x...xx> wrote:

    >Minus tej opreracji jest taki że blokada powoduje niemożność wykonania
    >jakiej kolwiek transakcji oflline i jest nieodwracalna.

    mi to wygląda na "rzucanie kłód pod nogi" i zniechęcanie. Co ma
    funkcjonalność MI/IO/TO do PP/PW?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 7. Data: 2013-02-22 08:56:32
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 22 Feb 2013 08:55:06 +0100, Jarek Andrzejewski

    >mi to wygląda na "rzucanie kłód pod nogi" i zniechęcanie. Co ma
    >funkcjonalność MI/IO/TO do PP/PW?

    aaa, chyba nie zrozumiałem, że to offline, to coś innego:

  • 8. Data: 2013-02-22 09:52:07
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > mi to wygląda na "rzucanie kłód pod nogi" i zniechęcanie. Co ma
    > funkcjonalność MI/IO/TO do PP/PW?

    Jasne, że rzucają kłody? A dlaczego? Przecież za każdą transakcję
    bezgotówkową banki liczą sobie prowizje.

    Pomyślcie: cały kraj wydaje miliardy każdego dnia i procencik tych
    pieniędzy idzie do banków. Urocze, nie?

    Banki marzą o tym, żeby gotówkę wycofać z obiegu - to dla nich złoty
    interes. Będą więc się zapierać pazurami, żeby tylko nie wycofywać tych
    paypassów.

    --
    MN

  • 9. Data: 2013-02-22 11:50:38
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 22 Feb 2013 09:52:07 +0100, Marcin N
    <m...@o...pl> wrote:

    >Jasne, że rzucają kłody? A dlaczego? Przecież za każdą transakcję
    >bezgotówkową banki liczą sobie prowizje.

    nieodmiennie w takiej sytuacji przychodzi mi na myśl scena z filmu
    "Mafia!", gdzie w kasynie liczą pieniądze walające się wszędzie i
    otwierają nadesłane listy, wyrzucając jednodolarówki (jako śmieci) :-)

    Ja niekoniecznie chcę być wśród tych, którzy te listy wysyłali - wolę
    traktować "stosunki" z bankami jako kupowanie swojej wygody. Dlatego
    np. mam KK, darmowe przelewy, a nie mam kredytów czy PP.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 10. Data: 2013-02-22 12:38:53
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 21 Feb 2013 22:54:05 +0100, osa <w...@p...fm> wrote:

    >To wyłączenie transakcji OFFLINE a nie zbliżeniowych! Zbliżeniowo karta
    >będzie działać, ale online. To samo ze stykowymi, jeśli chodziły offline
    >to po ingerencji mlinii będą tylko online.

    Zgadza się, moje nie dopatrzenie, ale najbardziej chodziło w tym o to
    żeby złodziej nie ukradł całej gotówki z konta, a teraz jest to
    utrudnione, chcociaż paypass/paywave działa, ale tak jak napisałeś
    online.