  • 11. Data: 2003-09-23 12:10:09
    Temat: Re: mbank?
    Od: "maja" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Jasiu" <jasiu8@.nospam.tlen.pl> napisał w wiadomości
    news:bkhpen$q01$1@news.onet.pl...
    > Witam wszystkich !
    > Chciałbym zapytać ponieważ 3 dni temu wypisałem formularz zgłoszenia
    > chęci otwarcia rachunku w mbanku jak długo sie czeka aż dostanę
    > potwierdzenie?
    > I jeszcze jedno ktoś mówił mi że jest również jakaś książeczka kodów
    > którą trzeba zamówić?
    > A co chodzi?
    > Pozdrawiam
    > Jasiu

    Niestety - mają 2 tygodnie na załatwienie formalności tzn. przysłanie umowy,
    oddzwonienie do Ciebie w celu ustalenia haseł. Początek jest trudny, ale
    później nie powinno być już żadnych problemów z korzystaniem z konta.
    Jak do Ciebie oddzwonią i ustalisz hasła, możesz zamówić listę haseł
    jednorazowych do zatwierdzania przelewów robionych przez internet.
    Po odesłaniu do banku podpisanej umowy i uaktywnieniu konta, możesz zamówić
    kartę VE.

    Pozdr
    maja