  • 1. Data: 2005-06-07 08:17:13
    Temat: mBank umarł ?
    Od: "Major Bień" <t...@s...pl>

    Nie wchodzi mi od wczoraj strona mBanku. U was też? W mojej sieci była
    wymiana rutera i nie wiem czy to dostawca internetu, czy mBank zawalił
    sprawę.

    Pzdr
    Major Bień

  • 2. Data: 2005-06-07 08:24:59
    Temat: Re: mBank umarł ?
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-06-07 10:17, Major Bień napisał(a):

    > Nie wchodzi mi od wczoraj strona mBanku. U was też? W mojej sieci była
    > wymiana rutera i nie wiem czy to dostawca internetu, czy mBank zawalił
    > sprawę.

    SOA#1 :-)

    Gree

  • 3. Data: 2005-06-07 08:26:02
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Nie wchodzi mi od wczoraj strona mBanku. U was też? W mojej sieci była
    > wymiana rutera i nie wiem czy to dostawca internetu, czy mBank zawalił
    > sprawę.

    Muślisz, że gdyby to padł mBank,
    to tutaj byłaby taka pogrzebowa cisza?
    Pomolestuj providera.

  • 4. Data: 2005-06-07 08:27:11
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Major Bień said the following On 2005-06-07 10:17:
    > Nie wchodzi mi od wczoraj strona mBanku. U was też? W mojej sieci była
    > wymiana rutera i nie wiem czy to dostawca internetu, czy mBank zawalił
> [...]
    SOA#1

    KJ

    --
    Siłownie, sprzęt sportowy http://strony.aster.pl/kjonca/aster.xhtml#f4y
    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 5. Data: 2005-06-07 08:34:49
    Od: "Major Bień" <t...@s...pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Muślisz, że gdyby to padł mBank,
    > to tutaj byłaby taka pogrzebowa cisza?
    > Pomolestuj providera.

    Tak myślałem i dlatego nie pisałem wczoraj na grupę ;) Z drugiej strony
    wczoraj dopiero pojawiło się info na grupie, że Eurobank nie działa od
    tygodnia ;)

    Pzdr
    Major Bień