  • 1. Data: 2016-03-28 12:13:48
    Temat: mBank - przelew ekspresowy
    Od: "erth01" <no_m@il_please>

    Chciałbym wpłacić darowiznę pewnej zaprzyjaźnionej fundacji, nie chciałbym
    aby moje dane były widoczne w przelewie, czy zlecając przelew ekspresowy z
    mBanku moje dane bedą widoczne u odbiorcy?

  • 2. Data: 2016-03-28 14:01:08
    Temat: Re: mBank - przelew ekspresowy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik erth01 no_m@il_please ...

    > Chciałbym wpłacić darowiznę pewnej zaprzyjaźnionej fundacji, nie
    > chciałbym aby moje dane były widoczne w przelewie, czy zlecając
    > przelew ekspresowy z mBanku moje dane bedą widoczne u odbiorcy?

    Mozesz wpłacic na poczcie :)

  • 3. Data: 2016-03-28 15:04:03
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Mon, 28 Mar 2016, Budzik wrote:

    > Użytkownik erth01 no_m@il_please ...

    > Mozesz wpłacic na poczcie :)

    No tylko, że jeśli jest to organizacja pożytku publicznego to w imię
    anonimowości jakieś 18,19 albo 32% tej kwoty (w zależności swojego progu
    podatkowego) oddajesz w prezencie urzędowi skarbowemu.

  • 4. Data: 2016-03-28 17:01:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Rafal Jankowski j...@o...wsisiz.edu.pl ...

    > No tylko, że jeśli jest to organizacja pożytku publicznego to w imię
    > anonimowości jakieś 18,19 albo 32% tej kwoty (w zależności swojego progu
    > podatkowego) oddajesz w prezencie urzędowi skarbowemu.

    Chyba nie zrozumiałem.
    Mozesz wyjasnic?
    Chodzi o jakas darowizne ktora odlicza sie od przychodu?

  • 5. Data: 2016-03-28 17:39:00
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Mon, 28 Mar 2016, Budzik wrote:

    > Chyba nie zrozumiałem.
    > Mozesz wyjasnic?
    > Chodzi o jakas darowizne ktora odlicza sie od przychodu?

    Tak, o to mi chodziło, jak przelew będzie anonimowy to tak sobie myślę, że
    nie możesz go odliczyć chyba.

  • 6. Data: 2016-03-29 00:07:24
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 3/28/2016 5:13 AM, erth01 wrote:
    > Chciałbym wpłacić darowiznę pewnej zaprzyjaźnionej fundacji, nie
    > chciałbym aby moje dane były widoczne w przelewie, czy zlecając przelew
    > ekspresowy z mBanku moje dane bedą widoczne u odbiorcy?

    wyslij im przez paypal.

  • 7. Data: 2016-03-29 00:38:05
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 28 Mar 2016 12:13:48 +0200, "erth01" <no_m@il_please> wrote:
> [...]
    > aby moje dane były widoczne w przelewie, czy zlecając przelew
    ekspresowy z
    > mBanku moje dane bedą widoczne u odbiorcy?

    bm przepisze dane w opisie przelewu, jak na poczcie.

    --
    Marek

  • 8. Data: 2016-03-30 01:11:55
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-03-28 o 12:13, erth01 pisze:
    > Chciałbym wpłacić darowiznę pewnej zaprzyjaźnionej fundacji, nie
    > chciałbym aby moje dane były widoczne w przelewie, czy zlecając
    > przelew ekspresowy z mBanku moje dane bedą widoczne u odbiorcy?
    To ten mBank jeszcze istnieje? Przecież połączył się z Aliorem.

    --
    animka

  • 9. Data: 2016-03-30 14:13:21
    Od: n...@p...pl

    W dniu środa, 30 marca 2016 01:23:38 UTC+2 użytkownik Animka napisał:

    > To ten mBank jeszcze istnieje? Przecież połączył się z Aliorem.

    koleżanka pomyliła mBank prawdopodobnie z Syneckiem albo z Meritumem

  • 10. Data: 2016-03-30 20:24:53
    Od: n...@p...pl

    W dniu poniedziałek, 28 marca 2016 17:39:01 UTC+2 użytkownik Rafal Jankowski napisał:

    > Tak, o to mi chodziło, jak przelew będzie anonimowy to tak sobie myślę, że
    > nie możesz go odliczyć chyba.

    ja myślę że zmartwieniem założyciela wątku nie są podatki ale
    wprost przeciwnie - konstruuje on finansową "pralkę franię" :)
    wysyłając darowizny które "zalegalizują" jakieś operacje gosp.