  • 11. Data: 2004-01-30 20:34:10
    Temat: Re: [mBank] posty z forum
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    devnull <d...@n...net> wrote:

    > pbb obok forum mbanku jest najlepszym miejscem na takie narzekania, wiec daruj
    > sobie.

    Pomyliło Ci się. Pręgierz - drugie drzwi na lewo. Tu ludzie chcą normalnie
    porozmawiać o bankach, a nie ciągle czytać jakieś smutne historie
    zawiedzionych klientów mBanku dla których świat się nagle wali...

    --
    Przemysław Maciuszko
    Hodowla kotów szkockich 'Z Kampinosu*PL'

  • 12. Data: 2004-01-30 20:39:17
    Od: devnull <d...@n...net>

    >Boże ... jak ja lubię rzeczowe dyskusje polegające na CTRL + C i CTRL+V ...

    Ale rzeczowo do tego cytatu juz sie nie potrafisz ustosunkowac. Szkoda.

  • 13. Data: 2004-01-30 21:08:31
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl>

    Użytkownik "devnull" <d...@n...net> napisał w wiadomości

    > Ale rzeczowo do tego cytatu juz sie nie potrafisz ustosunkowac. Szkoda.

    Nie zrozumiesz ... ale co tam ...
    Nie będę polemizował z autorem poza jego plecami ... jeśli chciałbym nazwać
    go debilem jak ciebie, on nie mógłby kolejnym postem potwierdzić swojej
    głupoty ...

    Wolę polemizować z toba ... niestety , ciebie w dyskusji stać tylko na CTRL
    + V ...
    Zatem powiadam ci - Jesteś głupi jak but u lewej nogi ... Nie wiem skąd
    jestes ... ale co tam ... mam teraz dużo wolnego czasu ... jeśli będziesz
    czuł potrzebę pozbawić się życia z tego powodu, że oszukał cię bank mamiąc
    swoją ideologią, polecam się ... mogę dostarczyćodpowiednią dawkę leków,
    żyletek .. .czy co tom będziesz wolą ...

    Jak na tą chwilę za merytoryczny poziom dyskusji polegający na CTRL + V -
    PLONK ...
    A ... jeśli chcesz poćwiczyć CTRL + V ... otwórz sobie jakiś edytor tekstu
    .. .co ?

    P L O N K trollu....
    SP na L4

  • 14. Data: 2004-01-30 21:27:20
    Od: devnull <d...@n...net>

> [...]
    >+ V ...
    >Zatem powiadam ci - Jesteś głupi jak but u lewej nogi ... Nie wiem skąd

    Jaaasne, z braku argumentow trolle zawsze tak pyskuja.

    >Jak na tą chwilę za merytoryczny poziom dyskusji polegający na CTRL + V -

    Innych moich postow udajesz, ze nie widziales, prawda?

    >P L O N K trollu....

    I kto to mowi...

    dn

  • 15. Data: 2004-01-30 21:35:35
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Fri, 30 Jan 2004 20:34:10 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>
    wrote:

    >Pomyliło Ci się. Pręgierz - drugie drzwi na lewo. Tu ludzie chcą normalnie
    >porozmawiać o bankach, a nie ciągle czytać jakieś smutne historie
    >zawiedzionych klientów mBanku dla których świat się nagle wali...

    Nikt nie kaze im czytac nieinteresujacych ich watkow - akurat Ty o tym
    najlepiej wiesz... A poruszane sprawy dotycza banku, wiec grupa pbb jest
    najodpowiedniejsza - w tych narzekaniach sa przeciez nie tylko same
    narzekania..., a na pregierz moznaby najwyzej crossposta dac.

    Fragment opisu grupy pbb:

    "Grupa o bankach mialaby za zadanie stac sie forum wymiany pogladow
    na temat funkcjonowania bankow w Polsce i zagranica - zarowno krytyki,
    jak i pochwaly"

    Byl przez 3 lata czas chwalenia mbanku, teraz bedzie moze tez przez 3 lata czas
    krytykowania. Nie my klienci taka droge obralismy.

    dn

  • 16. Data: 2004-01-30 22:40:42
    Od: Krystek <k...@m...virtual-space.org.pl_>

    devnull napisał:

    > mBank to nie byl bank taki jak inne banki, stad glosy sa takie a nie inne, nie
    > dociera to do Ciebie?

    Nie, to chyba do Ciebie nie dociera, że bank to biznes taki sam jak inny.
    Ty byś wolał żeby mBank upadł, niż wprowadził te opłaty...

    > W ktorym miejscu?

    Cóż, tyle tych postów o mBanku, ze pogubić się można. Widać pomyliłem
    Cię z kims innym kto jako były mRadny pisał o jakiejść "złotej
    książeczce, certyfikacie i podziękowaniu od Prezesa BRE-mBanku"...

    Wiesz, w swojej "jedynej słusznej wizji" przypominasz mi pewnego gościa
    z grupy pl.news.nowe-grupy, który nie mógł się pogodzić z faktami i
    zatwardziale ciągle obstawał przy swoim. Uważał, że należy mu się
    założenie własnej grupy, chociaż nie ma merytorycznych powodów, aby taka
    grupa powstała. Polecam wszystkim, którzy chcą się oderwać od lektury
    pl.biznes.banki i utyskiwań na mBank poczytanie wątku o meteorytach -
    ublin.pl>
    Zaręczam,że jest równie fascynujący i "merytoryczny" jak wypociny
    obrazonych na mBank klientów. Z mojej strony w wątkach mBank a sprawa
    polska wszelkiej maści narzekaczy mówię EOT.

    Z kosmicznym pozdrowieniem,

    Krystian

    --
    Niektórych trzeba walnąć w pysk by wreszcie dostrzegli gwiazdy ;-)
    (by WrednySkin)

  • 17. Data: 2004-01-30 23:09:28
    Od: devnull <d...@n...net>

    >Nie, to chyba do Ciebie nie dociera, że bank to biznes taki sam jak inny.
    >Ty byś wolał żeby mBank upadł, niż wprowadził te opłaty...

    Nie zartuj sobie, mbank mialby upasc bo nie wprowadzono przelewow? Obnizylby
    oprocentowanie depozytow o 1% i wyszedl by na tym tak samo, a nie byloby
    wowczas mowy o nadwyrezaniu zaufania i narzekan byloby znacznie, znacznie
    mniej.

    >Cóż, tyle tych postów o mBanku, ze pogubić się można. Widać pomyliłem
    >Cię z kims innym kto jako były mRadny pisał o jakiejść "złotej
    >książeczce, certyfikacie i podziękowaniu od Prezesa BRE-mBanku"...

    Shuriken tak pisal.

    >Wiesz, w swojej "jedynej słusznej wizji" przypominasz mi pewnego gościa

    To nie byla moja wizja tylko mbanku.

    > z grupy pl.news.nowe-grupy, który nie mógł się pogodzić z faktami i

    Widze, ze z braku argumentow zaczynasz odbiegac od tematyki grupy.

    dn

  • 18. Data: 2004-01-30 23:40:06
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    > Byl przez 3 lata czas chwalenia mbanku, teraz bedzie moze tez przez 3 lata
    czas
    > krytykowania. Nie my klienci taka droge obralismy.

    Kuźwa. Zrozumcie w końcu, że my już wiemy, że świat dla Was sensu nie ma,
    życie nie cieszy, a najlepsze portugalskie wino smakuje jak byk za 2,5 PLN.
    WIEMY !!!! I dziękujemy za opinie...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 19. Data: 2004-01-30 23:42:12
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik na L4"
    <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "devnull" <d...@n...net> napisał w wiadomości

    Ty, devnull, sam się wrzuciłeś do mojego KFa, bo nie widzę Twojego posta
    ???? :-DDDDDDD

  • 20. Data: 2004-01-30 23:59:07
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:bveq4l$jf5$1@news.onet.pl...

    > Ty, devnull, sam się wrzuciłeś do mojego KFa, bo nie widzę Twojego posta
    > ???? :-DDDDDDD

    Tak narzekałem, narzekałem .. a zapomniałem, że w głupim OE są reguły
    wiadomości ;)

    Więc mam teraz tak :

    Zastosuj tę regułę po przyjściu wiadomości
    Kiedy w polu Od zawiera "d...@n...net"
    Usuń ją

    Zastosuj tę regułę po przyjściu wiadomości
    Kiedy w polu Temat zawiera "mBank" lub "mChat"
    Oznacza wiadomość jako ignorowana

    No ... a teraz kolorowych ... ide w bety ;)
    SP na L4