  • 11. Data: 2019-10-21 10:19:22
    Temat: Re: mBank nas kocha!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:qoj0k3$l19$...@n...icm.edu.pl...
    >"Dawid Rutkowski"
    >2...@g...c
    om

    >: Są ludzie, którzy sądzą, że 500+ idzie z kasy PiSu...

    >Nie sądźcie, nie będzie uważani za niezbyt rozgarniętych? ;)
    >Daleko nie szukając JF chyba uważa, że PiS mogła dać sobie... ;)

    mogla ? PiS sobie dala, ale trzeba przyznac, ze tak z grubsza w
    granicach przyzwoitosci.
    Z rzadka przekraczajac i potem trzeba bylo zwracac :-)

    J.

  • 12. Data: 2019-10-21 10:22:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "J.F." 6237ni03nvsl$.kq73ersjdf2h$....@4...net

    >wyborów nie wygrali.

    Trudno powiedziec.

    >Stawiam na to, że tym razem zwaloryzują 500+.

    Teraz ? Za trzy lata.
    No chyba, ze od marca - trzeba wygrac prezydenta :-)

    J.

  • 13. Data: 2019-10-22 11:59:59
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    500+ idzie z kasy tych, którzy nie wiedzieć czemu zarabiają 9 czy 14 gdy ktoś inny
    robiąc to samo lub lepiej zarabia 2 lub 4.
    Wyrównanie niedoskonałości rynku pracy.

    -----

  • 14. Data: 2019-10-22 16:13:08
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    ąćęłńóśźż <...@...pl> writes:

    > 500+ idzie z kasy tych, którzy nie wiedzieć czemu zarabiają 9 czy 14

    9 czy 14 czego?

    > gdy ktoś inny robiąc to samo lub lepiej zarabia 2 lub 4.
    > Wyrównanie niedoskonałości rynku pracy.

    Obawiam się, że bardzo często (w szczególności poza budżetówką i innymi
    spółkami SP) doskonale wiedzieć czemu zarabia tyle, ile zarabia.
    Zwłaszcza teraz, gdy trudno znaleźć pracownika, który coś umie (zresztą
    z takim, który nie umie, ale przynajmniej rokuje, że się nauczy, też
    jest problem).

    Chyba że każdemu według potrzeb, to wtedy nie komentuję.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 15. Data: 2019-10-22 17:16:28
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tego nie wiesz nawet w korpo.
    Bo np. jednych przyjmowali w czasach kryzysu, innych w czasach prosperity, i im
    zostało.
    Uzasadnij mi np., dlaczego sędziowie administracyjni (zawsze w składach 3-osobowych,
    więc i roboty mniej) zarabiają znacznie więcej
    niż powszechni (zwykle w 1-osobowych w niższych instancjach).
    I jaki jest rynek pracy, skoro jest 45 kandydatów na miejsce - to powinni płacić po 2
    na rękę chyba??
    Itp. itd.

    -----

  • 16. Data: 2019-10-22 17:52:57
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    ąćęłńóśźż <...@...pl> writes:

    > Tego nie wiesz nawet w korpo.
    > Bo np. jednych przyjmowali w czasach kryzysu, innych w czasach
    > prosperity, i im zostało.

    I jakie są te różnice w praktyce? N-krotne?

    > Uzasadnij mi np., dlaczego sędziowie administracyjni

    Czy ja nie pisałem czegoś o budżetówce itp?
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 17. Data: 2019-10-23 00:15:47
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    2-3 krotne.

    -----

  • 18. Data: 2019-10-23 09:59:25
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A wiesz, jaki to procent wszystkich zatrudnionych na etatach ta Twoja "budżetówka
    itp"?

    -----

  • 19. Data: 2019-10-23 14:58:48
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    ąćęłńóśźż <...@...pl> writes:

    > 2-3 krotne.

    Gdzie konkretnie - w której firmie takie widzisz?

    > A wiesz, jaki to procent wszystkich zatrudnionych na etatach ta Twoja "budżetówka
    itp"?

    Co to ma do rzeczy? Nie nazywasz tego chyba "rynkiem"? W szczególności,
    stanowisk, w których pensje są jak "9 do 14" vs "2 do 4" (cokolwiek by
    to nie było).

    BTW: czy swój sposób "cytowania" stosujesz świadomie?
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 20. Data: 2019-10-23 23:10:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5dad6b50$0$551$6...@n...neostrada.pl

    > No chyba, ze od marca - trzeba wygrac prezydenta :-)

    Nieustannie trzeba wygrywać...
    [dlatego nie można dać naraz zbyt
    wiele i nie można dać wszystkim]

    --