  • 1. Data: 2007-04-16 16:19:20
    Temat: mBank - karty telefoniczne
    Od: "Leszek" <n...@d...spamu.pl>

    Przysłali taką mojej żonie - jako swojemu klientowi (10 zł na karcie).
    Rzecz w tym, że moja żona nigdy nie była ich klientem. Jestem za to ja
    :) Moja żona nie bierze również udziału w konkursach, itd, gdzie
    przekazuje się swój adres. Jedyny kontakt z adresem mojej żony mogli
    mieć przy okazji złożenia przeze mnie dyspozycji na wypadek śmierci
    (gdzie jest beneficjentem).
    To powszechne, że mBank używa w sposób nieuprawniony danych które wpadną
    im "w ręce" - bezczelnie pisząc, że jest się ich klientem?
    Leszek

  • 2. Data: 2007-04-16 16:39:00
    Temat: Re: mBank - karty telefoniczne
    Od: "Wywroot" <wywrot@v__sercesercerut.pl>

    > To powszechne, że mBank używa w sposób nieuprawniony danych które wpadną
    > im "w ręce" - bezczelnie pisząc, że jest się ich klientem?

    Poczytaj an grupie.Ten bank jest powszechnie krytykowany.
    Polecam vwbank

    coolka

  • 3. Data: 2007-04-16 17:14:18
    Od: "Waldek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Leszek" <n...@d...spamu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > To powszechne, że mBank używa w sposób nieuprawniony danych które wpadną
    > im "w ręce" - bezczelnie pisząc, że jest się ich klientem?

    Włóż kartę do telefonu i wygdaj 10 zł. Po co się denerwować. Ciesz się, nic
    Cię to nie będzie kosztowało
    Waldek

  • 4. Data: 2007-04-16 18:14:31
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Waldek wrote:

    > Włóż kartę do telefonu i wygdaj 10 zł. Po co się denerwować. Ciesz się, nic
    > Cię to nie będzie kosztowało
    > Waldek

    Denerwować się nie ma co, ale ja bym sprawę wyjaśnił bo IMO zahacza to
    nawet o GIODO, no chyba, że przy podpisywaniu "dyspozycji na wypadek
    śmierci" zaznaczono, że można te dany wykorzystywać dla celów
    marketnigowych.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 5. Data: 2007-04-16 22:56:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'bart' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w wiadomości

    > Denerwować się nie ma co, ale ja bym sprawę wyjaśnił bo IMO zahacza to nawet o
    > GIODO, no chyba, że przy podpisywaniu "dyspozycji na wypadek śmierci"
    > zaznaczono, że można te dany wykorzystywać dla celów marketnigowych.

    Co faktu, że adresatka ich klientem nie jest w niczym nie zmienia. Chyba, ze
    ktoś na jej dane sobie kredyt wziął i chwilowo jeszcze go spłaca, wiec ona o tym
    nie wie :-)