  • 1. Data: 2002-07-10 06:40:10
    Temat: mBank > PKO BP, moj pierwszy raz...
    Od: "nijou" <n...@g...pl.fuck.spammers.org>

    Czesc. Problem znany tu chyba od dawna, mianowicie przelewy z mBanku do
    PKO BP.
    Nr konta w PKO BP: 37 10201811 973325490
    W archiwach wyszperalem, ze aby dokonac przelewu, wystarczy skasowac
    dwie pierwsze cyfry. Czyli w formularzu na WWW mBanku powinienem wpisac:

    10201811-973325490

    Moja watpliwosc dotyczy kreseczki. Ma byc czy nie ma jej byc?

    dzieki za ew. pomoc, nijou

  • 2. Data: 2002-07-10 06:51:28
    Temat: Re: mBank > PKO BP, moj pierwszy raz...
    Od: "Jakub" <b...@i...pl>

    > dwie pierwsze cyfry. Czyli w formularzu na WWW mBanku powinienem wpisac:
    >
    > 10201811-973325490
    >
    > Moja watpliwosc dotyczy kreseczki. Ma byc czy nie ma jej byc?

    powinno byc 10201811973325490, czyli bez zadnych kreseczek z pominieciem 2
    pierwszych cyfr

    jakub

  • 3. Data: 2002-07-10 07:07:25
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    > powinno byc 10201811973325490, czyli bez zadnych kreseczek z pominieciem 2
    > pierwszych cyfr

    A ja przelewam z kreską i działa

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 4. Data: 2002-07-10 07:12:05
    Od: "nijou" <n...@g...pl.fuck.spammers.org>

    "Robert Wicik":

    | A ja przelewam z kreską i działa

    Czyli, konkludując, system wycina sobie tak czy siak tę kreseczkę i nie
    ma ona wpływu na los przelewu. Rozumiem że kol. Jakub sprawdził to na
    własnej skórze? :-)

    nijou

  • 5. Data: 2002-07-10 07:28:18
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nijou" <n...@g...pl.fuck.spammers.org> napisał w wiadomości
    > "Robert Wicik":

    > Czyli, konkludując, system wycina sobie tak czy siak tę kreseczkę i nie
    > ma ona wpływu na los przelewu. Rozumiem że kol. Jakub sprawdził to na
    > własnej skórze? :-)

    A podobno najlepiej tak:
    10201811-3710201811973325490
    ale tego nie sprawdzałem :-))

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-07-10 07:56:38
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik"
    > A podobno najlepiej tak:
    > 10201811-3710201811973325490
    > ale tego nie sprawdzałem :-))

    pewnie ze najlepiej, juz chyba od 2 lat tak przelewam:
    - nie jest to nomer w nowym formacie NRB wiec nalezy go podawac jako stary z
    oddzialem na poczatku
    - podanie calosci jako numer jest dla PKO BP SA zrozumiale i pozwala mu na
    kontrole numeru (czy nie ma przeklamania) i automatyczne zaksiegowanie wprost z
    elixiru na rachunek, natomiast odciecie poczatku i pozostawienie ostatnich 9
    cyfr stwarza niemezbieczenstwo ze numer jest pomylony wiec trzeba go recznie
    sprawdzac np z danymi odbiorcy
    *** blad ***

  • 7. Data: 2002-07-10 08:06:52
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

> [...]
    9
    > cyfr stwarza niemezbieczenstwo ze numer jest pomylony wiec trzeba go

    Chyba wreszcie odżałuje chwile czasu i zmienię zapis w przelewie.
    A może poczekam, az PKO się dostosuje i wtedy od razu zmienię :-))

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2002-07-10 08:53:44
    Od: "Jakub" <b...@i...pl>

    > Czyli, konkludując, system wycina sobie tak czy siak tę kreseczkę i nie
    > ma ona wpływu na los przelewu. Rozumiem że kol. Jakub sprawdził to na
    > własnej skórze? :-)

    przelewalem na konto zony w e-PKO (numeracja taka sama jak w zwyklym) i byl
    to ciag cyfr bez 2 pierwszych, sam mam tez konto w PKO ale zwyklym, ale w
    zdefiniowanych przelewach mam ustawiony stary numer z kilkoma kreseczkami i
    tez przyjmuje, a na nowy numer nie chce mi sie zmieniac :)

    jakub

  • 9. Data: 2002-07-11 19:45:02
    Od: "Arek" <o...@g...net>

    Sprawdz wysylajac 1 grosik.