  • 1. Data: 2005-03-16 19:51:41
    Temat: kr. hipoteczny w Millenium
    Od: "Lech" <m...@n...available>

    Czy doprawdy aż miesiąc trzeba czekać by się zdecydowali czy przyznają
    kredyt? Co oni robią przez tak długi okres czasu?

  • 2. Data: 2005-03-17 19:06:30
    Temat: Re: kr. hipoteczny w Millenium
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lech" <m...@n...available> napisał w wiadomości
    > Czy doprawdy aż miesiąc trzeba czekać by się zdecydowali czy przyznają
    > kredyt? Co oni robią przez tak długi okres czasu?

    To nic. Koleżanka już 2 miesiące czeka na przewalutowanie kredytu i kupę
    pieniędzy straciła na różnicach kursowych.

  • 3. Data: 2005-03-17 20:49:32
    Od: "KrzysiekRR" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Lech" <m...@n...available> napisał w wiadomości
    > Czy doprawdy aż miesiąc trzeba czekać by się zdecydowali czy przyznają
    > kredyt? Co oni robią przez tak długi okres czasu?
    Hmmm... jakby to powiedzieć... Bank Millennium na początku grudnia uruchomił
    promocję kredytów hipotecznych, kładąc cenowo znaczącą większość
    konkurencji - a w ramach przygotowań do zmasowanego napływu klientów zamknął
    dwa Centra Kredytowe (głównie hipoteczne własnie) w Katowicach i Gdańsku,
    pozostawiając na szczęście trzecie, w Warszawie :-)))) A teraz mamy efekt,
    wzmocniony nieco epidemią grypy. Obawiam się, że miesiąc to nieco
    optymistyczne założenie, może być znacznie dłużej niestety...

    Pozdrawiam

    KrzysiekRR

  • 4. Data: 2005-03-17 20:52:59
    Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl>

    Dnia Thu, 17 Mar 2005 20:06:30 +0100, rsa127 napisał(a):

    > Użytkownik "Lech" <m...@n...available> napisał w wiadomości
    >
    > To nic. Koleżanka już 2 miesiące czeka na przewalutowanie kredytu i kupę
    > pieniędzy straciła na różnicach kursowych.

    W Kredyt Banku przewalutowują w momencie zmiany
    oprocentowania czyli co 3 miesiące. Jak się źle trafi to
    czeka się 3 miechy :(
    W innym banku (PKO BP? BPH? już mi się pokręciły) - co miesiąc
    w dniu spłaty kredytu. Ale ile się czeka na decyzję (wyliczenia?
    nie wiem na co) to nie wiem.

    Pozdrawiam
    Miroo