  • 1. Data: 2005-07-12 00:26:50
    Temat: konto w USA (how-to w Wells Fargo)
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    Dla tych ktorzy koniecznie chca otworzyc rachunek w USA:

    Szukalem troche innych informacji ale natknalem sie na taka oto strone :

    http://www.wellsfargo.com/inatl/consumer_services/ap
    ply

    Jest tam mozliwosc wypelnienia wniosku online (ALE wymagany jest
    TIN?!!?) lub mozna wypelnic wniosek papierowy. W pakiecie do pobrania sa
    wszystkie formularze lacznie z W8-BEN (certykikat nierezydenta)

    Jedna uwaga... NIE wypelniac formularza W-9 (gdyz polski nierezydent nie
    musi)

    Ps. prosze nie pytac mnie jak wygladalo faktycznie otwracie takiego
    rachunku gdyz tego nie robilem :)

    AP

  • 2. Data: 2005-07-12 07:23:22
    Temat: Re: konto w USA (how-to w Wells Fargo)
    Od: "icoteraz" <i...@p...onet.pl>

    TIN to pewnie TAX INDENTIFICATION NUMBER.
    Czesto ktos pisze ze jest mozliwe zalozenie konta przez Internet w USA.

    Czy komus rzeczywiscie to sie udalo?

    Pozdrawiam

    l.net...

  • 3. Data: 2005-07-12 13:16:03
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <davr88$789$1@news.onet.pl>, i...@p...onet.pl says...
    > TIN to pewnie TAX INDENTIFICATION NUMBER.
    > Czesto ktos pisze ze jest mozliwe zalozenie konta przez Internet w USA.
    >
    > Czy komus rzeczywiscie to sie udalo?

    Przez internet sie nie da bo nie ma sposobu na weryfikacje czy ty to
    rzeczywscie ty (przecie amerykanskie banki nie maja wgladu do bazy
    danych PESEL). Praktycznie do otwarcia rachunku poczta TIN jest nie
    potrzebny (zauwaz ze jest potrzebny formularz W8-BEN ...... LUB W-9
    ..... W-9 jest wnioskiem o TIN .... ale ty nie spelniasz warunkow ...
    wiec tylko W8-BEN)

    AP

  • 4. Data: 2005-07-12 20:13:12
    Od: "kuba" <k...@g...pl>