  • 1. Data: 2011-11-29 14:27:54
    Temat: koniec mtransferu z KK
    Od: "wefe" <k...@g...pl>

    miał być ostatniego listopada zablokowany transfer z kk mBanku a tu juz dziś
    zonk

  • 2. Data: 2011-11-29 14:45:59
    Temat: Re: koniec mtransferu z KK
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 29 Nov 2011 15:27:54 +0100, wefe napisał(a):

    > miał być ostatniego listopada zablokowany transfer z kk mBanku a tu juz dziś
    > zonk

    [*]

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2011-11-29 14:56:22
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Nov 29, 3:27 pm, "wefe" <k...@g...pl> wrote:
    > mia by ostatniego listopada zablokowany transfer z kk mBanku a tu juz dzi
    > zonk

    ja dzis zrobilem, ale gdy chcialem kolejny to juz opcji KK nie bylo.
    Moze wprowadzli jakies ograniczenie w mbanku?

  • 4. Data: 2011-11-29 15:11:16
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Tez nie mam :(

    a.

  • 5. Data: 2011-11-29 15:25:21
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 29.11.2011 15:27, wefe pisze:
    > mia? byae ostatniego listopada zablokowany transfer z kk mBanku a tu juz dzi?
    > zonk

    Tylko BC. mTransfer do Allegro dalej dziala.

  • 6. Data: 2011-11-29 15:26:04
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 29.11.2011 16:25, neoniusz pisze:

    > Tylko BC. mTransfer do Allegro dalej dziala.

    Ktos moze sprawdzic czy multi tez poblokowalo?

  • 7. Data: 2011-11-29 18:56:03
    Od: michalp <m...@g...com>

    On 29 Lis, 16:26, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > Ktos moze sprawdzic czy multi tez poblokowalo?

    Multi również bloknięte.

  • 8. Data: 2011-11-29 19:20:07
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    michalp <m...@g...com> writes:

    > Multi również bloknięte.

    A u mnie dalej niby z multi można. Dziwne.

    KJ

    --
    Gdyby ktoś miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)
    ----------------

  • 9. Data: 2011-11-29 20:40:09
    Od: michalp <m...@g...com>

    On 29 Lis, 20:20, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

> [...]
    > ----------------
    > Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S.Sokół)

    Ja widzę, tylko możliwość przelewu z konta - może mi jakąś blokadę
    osobistą dali xD. w mBanku na 100% się nie da ;)

  • 10. Data: 2011-11-29 21:10:03
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    Witam

> [...]

    > Ja widzę, tylko możliwość przelewu z konta - może mi jakąś blokadę
    > osobistą dali xD. w mBanku na 100% się nie da ;)

    O 14:20 jeszcze szło czyżby to był ostatni przelew z KK przez Blue Cash :)
    To mi się udało w poniedziałek podwyższyłem limit a dzisiaj przelewek :)