  • 1. Data: 2018-02-24 11:01:23
    Temat: jaki oprocentowanie mozna wywalczyc?
    Od: tancerz <d...@g...com>

    jaki oprocentowanie mozna wywalczyc w getin bank? obecnie jest 1.65%

  • 2. Data: 2018-02-24 12:58:05
    Temat: Re: jaki oprocentowanie mozna wywalczyc?
    Od: p...@g...com

    Den lördag 24 februari 2018 kl. 11:01:30 UTC+1 skrev tancerz:
    > jaki oprocentowanie mozna wywalczyc w getin bank? obecnie jest 1.65%

    Po co walczyc? Zmienic bank na taki, ktory daje lepsze warunki. Na dzis 1,65%
    /rozumiem, ze chodzi o lokate lub konto oszczednsociowe/ to kiepski %.
    Millenium daje 2,7, ING 2,5, Idea nowe srodki plus 3% 3mies.
    Chyba, ze masz kredyt w getinie na 1,65 to pewnie trzeba sie cieszyc;)

  • 3. Data: 2018-02-24 22:10:08
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2018-02-24 o 11:01, tancerz pisze:
    > jaki oprocentowanie mozna wywalczyc w getin bank? obecnie jest 1.65%

    W erze internetu walka jest ewentualnie na publicznie dostępne
    oferty, a rozmawiać o oprocentowaniu to można chyba tylko
    ze swoim osobistym doradcą private bankingu, ale to raczej
    nie w getinie.

  • 4. Data: 2018-02-25 08:47:52
    Od: tancerz <d...@g...com>

    W dniu 2018-02-24 o 12:58, p...@g...com pisze:

> [...]
    > Millenium daje 2,7, ING 2,5, Idea nowe srodki plus 3% 3mies.
    > Chyba, ze masz kredyt w getinie na 1,65 to pewnie trzeba sie cieszyc;)

    sa ale tylko na nowe srodki i tylko np do 20 tys

  • 5. Data: 2018-02-25 10:55:41
    Od: p...@g...com

    Den söndag 25 februari 2018 kl. 08:47:59 UTC+1 skrev tancerz:

    > sa ale tylko na nowe srodki i tylko np do 20 tys

    Ostatnio rzeczywiscie cienko w Idei z lokatami, ale czesto maja promocje.

  • 6. Data: 2018-02-26 20:48:24
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2018-02-24 o 22:10, MarcinF pisze:

    > W erze internetu walka jest ewentualnie na publicznie dostępne
    > oferty, a rozmawiać o oprocentowaniu to można chyba tylko
    > ze swoim osobistym doradcą private bankingu, ale to raczej
    > nie w getinie.

    a w IB nie patrzyliście na KO z fajnym oprocentowaniem?

    nazywa się to konto Zośka Pro, 90% kasy oprocentowanie na 2,25% a 10% na
    ror bez oprocentowania

    czyli jak ktoś ma 100kzł, to 90kzł na 2,25% a reszta 0%
    opłaca się czy może nie?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2018-02-26 23:00:57
    Od: p...@g...com

    Den mandag 26 februari 2018 kl. 20:48:22 UTC+1 skrev RobertS:
> [...]
    > ror bez oprocentowania
    >
    > czyli jak ktoś ma 100kzł, to 90kzł na 2,25% a reszta 0%

    Sa lepsze konta na 2,5-2,7% bez potrzeby trzymania 1/10 na 0%. /Alior,ING, DBank,
    Optima-smart, Millenium/

  • 8. Data: 2018-02-26 23:12:02
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2018-02-26 o 23:00, p...@g...com pisze:

    > Sa lepsze konta na 2,5-2,7% bez potrzeby trzymania 1/10 na 0%. /Alior,ING, DBank,
    Optima-smart, Millenium/

    we wszystkim ww. już lokaty promocyjne miałem, skończyły się i ponowić
    nie mogę

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2018-02-27 15:53:28
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-02-26 o 23:12, RobertS pisze:

    > we wszystkim ww. już lokaty promocyjne miałem, skończyły się i ponowić
    > nie mogę

    Przecież w BGŻ Optima jest konto oszczędnościowe Smart, na którym środki
    do 150 ty. zł trzymasz na 2,5% a dopiero powyżej 150 tys. masz 1,5%.
    To nie jest lokata. Tak że na oprocentowanie nie ma wpływu wcześniejsza
    lokata promocyjna.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 10. Data: 2018-02-27 16:06:36
    Od: xbartx <x...@b...net>

    W dniu 24.02.2018 o 11:01, tancerz pisze:
    > jaki oprocentowanie mozna wywalczyc w getin bank? obecnie jest 1.65%

    tu się coś pojawiło dla tych co mają konto i co nie chcą go mieć.

    https://www.nestbank.pl/indywidualny/oszczednosci/lo
    katy.html

    Xenocide