  • 1. Data: 2002-01-28 13:38:24
    Temat: Re: garsc prostych pytan
    Od: "pawgra" <p...@i...pl>

    > W/g Sebastiana Malarza to sa "juz" na 6-tym miejscu ;-)
    >
    > (http://www.karty.pl/wykaz/info.htm)

    PKO BP???????

    Pozdrawiam

    pawgra

  • 2. Data: 2002-01-28 15:01:02
    Od: "pawgra" <p...@i...pl>

    > A dlaczego mam wrazenie ze mowil o kredyt banku?

    Nie wiem ... ale wrazenie chyba mylne ;-)))

    Pozdrawiam

    pawgra

    ps. cyt:

    "Naszla mnie chec zalozenia rachunku e-* w PKO BP SA. A pytania sa
    nastepujace:"

    pg

  • 3. Data: 2002-01-29 11:43:29
    Temat: garsc prostych pytan
    Od: Marek Kozłowski <k...@m...pw.edu.pl>

    :-)
    ..czlowiek na codzien nie czytujacego tej grupy. Odpowiecie i sobie
    pojde :D
    Naszla mnie chec zalozenia rachunku e-* w PKO BP SA. A pytania sa
    nastepujace:
    -jaki jest gleboki i metafizyczny sens pola w ktorym zobowiazuje sie do
    minimalnych miesiecznych wplat? A jak sie zadeklaruje na 100kPLN i nie
    wplace to co?
    -jak tam ustalane sa limity wyplat np. na karty? Czy moge okreslic
    maksymalna kwote, ktora moze byc przelana danego dnia?
    -jak wyglada odopowiedzialnosc Banku za np. wyplaty na karte bankowa
    dokonane po zgloszniu zgubienia karty? bez uzycie PIN? itp
    -jak wyglada kwestia gwarancji zgromadzonych srodkow PKOBP? PEKAO (z
    ktorego pragne przeniesc konto) taka informacja jest tlustym drukiem. Tu
    nie moge sie doszukac :(
    -jakies inne przeciwwskazania?

    Uzdrawiam,
    Marek

  • 4. Data: 2002-01-29 12:02:28
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

    > Naszla mnie chec zalozenia rachunku e-* w PKO BP SA. A pytania sa
    [...]

    Na stronie www.e.pkobp.pl jest adres ...@p...pl. Może tam wyślij swoje
    pytanie. Jeżeli odpowiedzą, to będziesz miał wiadomości z pierwszej ręki.

    Rafał

  • 5. Data: 2002-01-29 12:17:28
    Od: Marek Kozłowski <k...@m...pw.edu.pl>

    :-)

    > [...]
    > Na stronie www.e.pkobp.pl jest adres ...@p...pl. Może tam wyślij swoje
    > pytanie. Jeżeli odpowiedzą, to będziesz miał wiadomości z pierwszej
    > ręki.

    Wyslalem. Chyba 12 dni temu.. Ile idzie e-mail z Bydgoszczy? :PPP

    Uzdrawiam,
    Marek

  • 6. Data: 2002-01-29 13:22:19
    Od: "FOX" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Marek Kozłowski" <k...@m...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > -jak wyglada kwestia gwarancji zgromadzonych srodkow PKOBP? PEKAO (z
    > ktorego pragne przeniesc konto) taka informacja jest tlustym drukiem. Tu

    Moze to bedzie nie popularne, ale dla mnie to najlepszy bank w Polsce
    dlaczego ??
    odpowiadam.
    Po pierwsze nie "splajtuje" jak zadeklarujesz i nie bedziesz wplacal
    okreslonej kwoty to nic sie nie stanie
    co najwyzej obniza ci limity... w moim oddziale (I oddzial Bydgoszcz )
    zapewniano mnie ze PO ZGLOSZENIU UTRATY
    KARTY BANK BIRZE ODP. ZA TRANZAKCJE. Najwieksza ilosc bankomatow, oddzialy w
    kazdym "zadupiu"..
    Jakie jeszcze plusy ... zwykla karta VE nie jest powiazana bezposrednio z
    kontem dzieki czemu praktycznie moge zrobic
    duzo wiekszy debet niz mi przyznano , wiele razy z tego korzystalem i poza
    odsetkami (23%) nie ponosilem zadnych konsekwencji.(oczywiscie w terminie
    wszystko splacalem)
    Kredyt np. linia rok wydawana jest w oparciu tylko i wylacznie na podstawie
    wplywow z ostatnich 3-miesiecy NIE POTRZEBOWALEM ZADNYCH DODATKOWYCH
    DOKUMENTOW typu zaswiadczenia o stalym zatrunieniu wysokosci zarobkow
    itp.(oczywiscie na przelewach bank wiedzial ile i z kad do mnie przychodzi
    kasy)
    wady : w zwiazku z powyzszym male limity dniowe do karty .brak obslugi
    wewnetrzej "onlne" odbija sie to tym ze jesli w Katowicach w oddziale PKO
    ktos wplaci ci kase to dopiero na drugi dzien bedziesz ja mial na koncie.A
    ostatnio molo co uzasadnione podwyzki niektorych swiadczen , ale to dotyczy
    wszystkich bankow.
    Pozdrawiam FOX

  • 7. Data: 2002-01-29 13:33:35
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jan 29, 2002 at 02:22:19PM +0100, FOX wrote:

    > Moze to bedzie nie popularne, ale dla mnie to najlepszy bank w Polsce
    > dlaczego ??
    > odpowiadam.
    > Po pierwsze nie "splajtuje"

    A to niby dlaczego? Znaja jakie poke-i ktorych inni nie znaja?

    > jak zadeklarujesz i nie bedziesz wplacal
    > okreslonej kwoty to nic sie nie stanie
    > co najwyzej obniza ci limity...

    No, tak to ja z pbk od roku korzystam, ale zeby mowic ze jest
    najlepszy ...

    > w moim oddziale (I oddzial Bydgoszcz )
    > zapewniano mnie ze PO ZGLOSZENIU UTRATY
    > KARTY BANK BIRZE ODP. ZA TRANZAKCJE.

    0. czy masz to na pismie?
    1. wszystkie, czy z wyl. pinowych?
    2. a czym sie to niby rozni od ofert innych bankow?

    > Najwieksza ilosc bankomatow,

    W/g Sebastiana Malarza to sa "juz" na 6-tym miejscu ;-)

    (http://www.karty.pl/wykaz/info.htm)

    > oddzialy w
    > kazdym "zadupiu"..

    Nie wiem, nie sprawdzalem. A swoja droga - po co mi oddzial na kazdym zadupiu?

> [...]
    > odsetkami (23%) nie ponosilem zadnych konsekwencji.(oczywiscie w terminie

    Ja wiem ... fakt ze mozna miec karte nie powiazana z kontem ale to
    raczej wada. Jesli by mieli karte tylko bankomatowa bez funkcji
    platniczej to moze to by byl jakis plus.

> [...]
    > DOKUMENTOW typu zaswiadczenia o stalym zatrunieniu wysokosci zarobkow
    > itp.(oczywiscie na przelewach bank wiedzial ile i z kad do mnie przychodzi

    Nie komentuje, poki co nie musze korzystac ;-)

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-01-29 14:06:31
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > W/g Sebastiana Malarza to sa "juz" na 6-tym miejscu ;-)
    >
    > (http://www.karty.pl/wykaz/info.htm)

    To chyba są stare dane. Teraz karta PKO Express ma znaczek Visa, więc pewnie
    powinna zniknąć z tej klasyfikacji.

    Pozdrawiam
    -As-

  • 9. Data: 2002-01-29 14:10:32
    Od: <a...@p...onet.pl>

    dodam
    -czy można wypłacić gotówkę w kasie?
    odpowiem
    - podbno można, ale ciężko (problem z łącznością i wzorem podpisu :)

    Pozdrawiam
    -As

  • 10. Data: 2002-01-29 14:25:20
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)