  • 1. Data: 2011-05-16 09:31:46
    Temat: funkcjonalnosc karty charge / kredytowej
    Od: marek <mularek@wytnij_o2.pl>

    witam,
    czy sa jakies różnice w funkcjonowaniu kart kredytowych w porównaniu z
    kartami typu charge?
    Chodzi mi o to czy przy wyjezdzie za granice z karta typu charge bede w
    stanie np.: wypożyczyć samochod, zarezerwować samolot, płacić w sklepie,
    itp... (jednym słowem korzystać z usług niedostepnych dla kart debetowych)
    pozdrawiam, marek

  • 2. Data: 2011-05-16 16:36:31
    Temat: Re: funkcjonalnosc karty charge / kredytowej
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    marek pisze:

> [...]
    > itp... (jednym słowem korzystać z usług niedostepnych dla kart debetowych)

    Gwarancji dać nie mogę, ale moje doświadczenia z obciążeniówkami
    (obecnie Diners, a całe lata temu miałem Pekao Visa Concerto, czy jakoś
    tak...) nie wykazały żadnych różnic w stosunku do kredytówek. Inna
    sprawa, że swego czasu wypożyczyłem też samochód na debetówkę i udało
    się. :-)

    --
    MiCHA

  • 3. Data: 2011-05-17 11:02:42
    Temat: Odp: funkcjonalnosc karty charge / kredytowej
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "marek" <mularek@wytnij_o2.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    > itp... (jednym słowem korzystać z usług niedostepnych dla kart debetowych)

    zdarza sie czesto ze plaska karta w hotelach czy wypozyczalniach
    nie zaplacisz, niezaleznie od tego jaka to karta faktycznie bedzie