  • 1. Data: 2003-08-22 17:07:31
    Temat: fundusze i prowizje?????
    Od: g...@w...pl (Grzegorz)

    witam !!!!!

    Gdzie zaplace najnizsze prowizje chcac zainwestowac w jednostki
    funduszy inwestycyjnych? (poza mbankiem)

    Jesli wiesz prosze napisz na priva: mailgogo(at)2com.pl

    z gory bardzo dziekuje

  • 2. Data: 2003-08-22 17:39:55
    Temat: Re: fundusze i prowizje?????
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@w...pl>
    > witam !!!!!
    >
    > Gdzie zaplace najnizsze prowizje chcac zainwestowac w jednostki
    > funduszy inwestycyjnych? (poza mbankiem)

    W Multibanku

  • 3. Data: 2003-08-22 18:49:33
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Bogdan B. <b...@h...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Grzegorz" <g...@w...pl>

    > W Multibanku
    Tak ale jeśli kupujesz przez internet,w placówkach naliczają prowizję.
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 4. Data: 2003-08-22 18:55:24
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    > Tak ale jeśli kupujesz przez internet,w placówkach naliczają prowizję.
    nie prawda :) (po części) kiedyś nabywałem skarbca obligacje i nie płaciłem
    prowizji
    z tego co wiem część funduszy skarbca można (można było) nabywać bez
    prowizji
    Pzdr
    Paweł

  • 5. Data: 2003-08-22 19:23:06
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Paweł P. <p...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > prowizji
    > z tego co wiem część funduszy skarbca można (można było) nabywać bez

    Racja.Ale teraz jest centrum oszczędzania.Teraz też są fundusze skarbca ale
    z prowizją w placówce np.dla skarbiec III filar 2,5% w placówce
    http://www.centrumoszczedzania.pl/fundusze/?fid=201
    Całość: http://www.centrumoszczędzania.pl

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 6. Data: 2003-08-22 21:51:37
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

> [...]
    ale
    > z prowizją w placówce np.dla skarbiec III filar 2,5% w placówce

    ale skarbiec obligacja, wciąż 0% w placówce
    Pzdr
    Paweł