  • 1. Data: 2003-11-04 12:14:55
    Temat: fundusze?
    Od: Mona <l...@b...gazeta.g...pl>

    Powiedzmy, ze zdecyduje sie na fundusze. Wybieram sobie jakis, wykupuje
    jednostki, decyduje sie na termin, i co dalej?
    Czy ja go musze pilnowac, kupowac, sprzedawac jednostki, czy moge go
    zotawic samemu sobie? Po jakims tam czasie po prostu zlecam sprzedaz
    jednostek? Decyduje sie np. zainwestowac srodki na 3 lata i co potem?

    Wiem, ze pytanie brzmi naiwnie, ale to moje pierwsze starcie z czyms
    takim... Dzieki za pomoc

    M.

    --
    "Ze świata tego każdy ma tyle, ile sam sobie weźmie." (Giovanni Boccaccio)

  • 2. Data: 2003-11-04 12:18:24
    Temat: Re: fundusze?
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bo858b$jhh$...@i...gazeta.pl,
    Mona <l...@b...gazeta.g...pl>:
    > Powiedzmy, ze zdecyduje sie na fundusze. Wybieram sobie jakis,
    > wykupuje jednostki, decyduje sie na termin, i co dalej?

    Nie musisz sie decydowac na termin. Termin inwestycji tak pi razy oko
    powinien wplynac na decyzje wyboru funduszu.

    > Czy ja go musze pilnowac, kupowac, sprzedawac jednostki, czy moge go
    > zotawic samemu sobie?
    Mozesz zostawic, sprawdzic sobie raz na kilka miesiecy jak rosnie (lub nie).
    Mozesz oczywiscie dokupowac jednostki, jak masz za co.

    > Po jakims tam czasie po prostu zlecam sprzedaz
    > jednostek?
    Dokladnie tak.

    > Decyduje sie np. zainwestowac srodki na 3 lata i co potem?
    I tak robisz albo i nie - jak potem zmienisz zdanie.

    > Wiem, ze pytanie brzmi naiwnie, ale to moje pierwsze starcie z czyms
    > takim... Dzieki za pomoc
    Prosze

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-11-04 12:56:01
    Temat: Odp: fundusze?
    Od: "Adi" <a...@w...pl>

    Jestem żółtodziobem w sprawach biznesu z funduszami.
    Moje pytania mogą BYĆ LAICZNE.
    Gdzie kupować jednostki. - aptece.
    Ile trzeba zainwestować aby uzyskać jakiś zysk
    Jaki okres trzeba czekać
    pozdr.
    Adam
    Użytkownik Robert <u...@o...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bo85ep$mlt$...@t...icpnet.pl...

  • 4. Data: 2003-11-04 14:56:49
    Od: "SP9LWH" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adi" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Gdzie kupować jednostki. - aptece.

    U dealerów (BM, banki) albo bezpośrednio w TFI

    > Ile trzeba zainwestować aby uzyskać jakiś zysk
    Zysk ma mały związek z kwotą - jest % taki sam dla każdej kwoty
    Różni się "tylko" opłata manipulacyjna (spada % ze wzrostem kwoty)

    > Jaki okres trzeba czekać

    Aż będzie wystarczający zysk

    Więcej poczytaj np. tu:
    http://tfi.hoga.pl/tfi_podstawy.asp