  • 1. Data: 2005-04-15 16:42:35
    Temat: firefox 1.0.2 - mBank
    Od: " zenon" <k...@g...pl>

    Męczę się z firefoxem 1.0.2 pl - kłódka się nie zamyka przy logowaniu do mbanku
    Czy ktoś potrafi mi pomóc? Ten opluwany wszędzie IE zamyka kłodke, ale
    niesamowicie muli w porównaniu do ff. Ręce mi opadają a było tak fajnie. (xp,
    nis, nav)
    pzdr. zenon

  • 2. Data: 2005-04-15 17:02:33
    Temat: Re: firefox 1.0.2 - mBank
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    zenon said the following On 2005-04-15 18:42:
> [...]
    > niesamowicie muli w porównaniu do ff. Ręce mi opadają a było tak fajnie. (xp,

    Coś masz u Siebie, u mnie wszystko jest ok.

    Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7.6) Gecko/20050317
    Firefox/1.0.2

    KJ

  • 3. Data: 2005-04-15 19:03:04
    Od: "Majkel" <majkel2001@NO_SPAMtenbit.pl>

    zenon wrote:
> [...]
    > do mbanku Czy ktoś potrafi mi pomóc? Ten opluwany wszędzie IE zamyka
    > kłodke, ale niesamowicie muli w porównaniu do ff. Ręce mi opadają a

    a jak dasz refresh strony ?

    pozdr
    Majkel

  • 4. Data: 2005-04-16 09:54:09
    Od: blackue <b...@p...onet.pl>

    zenon wrote:
> [...]
    > niesamowicie muli w porównaniu do ff. Ręce mi opadają a było tak fajnie. (xp,

    zmienic system, pewnie masz jakiego robaczka :)

  • 5. Data: 2005-04-16 11:15:40
    Od: Solos <m...@t...pl>

    zenon wrote:
> [...]
    > niesamowicie muli w porównaniu do ff. Ręce mi opadają a było tak fajnie. (xp,

    a musisz miec polskiego firefoxa? sproboj zainstalowac angielskiego -
    jest juz wersja 1.0.3 i zobacz czy nadal bedzie tak samo.

    pozdrawiam,

    --
    Solos
    GG 3115539

  • 6. Data: 2005-04-16 11:17:28
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    *Solos* napisał(a):

    > a musisz miec polskiego firefoxa? sproboj zainstalowac angielskiego -
    > jest juz wersja 1.0.3 i zobacz czy nadal bedzie tak samo.

    Fakt, że to polska wersja o niczym nie świadczy - sporo osób z
    powodzeniem używa FF 1.0.2 PL.

    Gree

  • 7. Data: 2005-04-16 12:51:53
    Od: Solos <m...@t...pl>

    Gree wrote:
    > Fakt, że to polska wersja o niczym nie świadczy - sporo osób z
    > powodzeniem używa FF 1.0.2 PL.

    jasne. zgadzam sie z toba. ale zainstalowanie wersji 1.0.3 moze
    wyeliminuje problem, choc wiem, ze z 1.0.2 tez dziala ok. moze to
    kwestia ustawien programu na poziomie certyfikatow. w kazdym razie
    zainstalowanie wersji 1.0.3 na pewno nie zaszkodzi :)

    --
    Solos
    GG 3115539

  • 8. Data: 2005-04-16 22:45:13
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Sat, 16 Apr 2005 14:51:53 +0200, na pl.biznes.banki, Solos w wiadomości
    <news:d3r1p9$8j$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > kwestia ustawien programu na poziomie certyfikatow. w kazdym razie
    > zainstalowanie wersji 1.0.3 na pewno nie zaszkodzi :)

    Ale przyczyny należy szukać gdzie indziej, a nie w wersji Firefoxa.
    Używam Firefoxa już dobrze ponad rok i nigdy nie miałem kłopotów z
    połączeniem się z żadnym z banków, w którym mam konta.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 9. Data: 2005-04-17 17:09:52
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Fri, 15 Apr 2005 16:42:35 +0000 (UTC), zenon napisał(a):

    > Męczę się z firefoxem 1.0.2 pl - kłódka się nie zamyka przy logowaniu do mbanku

    sprawdz ustawienia / zaawansowane i na samym dole, czy masz powlaczane SSLe
    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl