  • 1. Data: 2002-08-21 18:34:37
    Temat: citi maestro w euro
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Znacie jakies karty rozliczane w inych walutach niz PLN i USD ?
    > Co z Citkiem, podobno kiedys dawalo sie podpiac Maestro pod rachunek
    > w Euro ?

    Dzis bylem w citku :-)) Mam Maestro podpiete pod subkonto w Euro :-)) Chyba
    mozna tez podpiac do innych walut ?
    Wyglada to tak: wypelniam formularz: 'przypiecie citicard' (czy jakos tak)
    wpisuje numer subkonta walutowego i juz. Pod warunkiem ze mamy dane subkonto
    walutowe :-) Na dole jest objasnienie, ze przy transakcjach gotowkowych
    obciazenie nastepowac bedzie z podanego subkonta walutowego, natomiast
    transakcje bezgotowkowe obciazaja konto 'glowne' w PLN (mowia, ze przez
    euro) :-)) Czyli calkiem niezle. Zobaczymy czy dziala...

    Pozdrawiam,
    Witek

    Ps. MC citi ponoc nadal idzie przez dulary :((