  • 1. Data: 2007-11-23 05:54:17
    Temat: [cashback]
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Czy którakolwiek KK wydawana w PL ma darmowy cashback, traktowany jako
    bezgotówka? Ja takiej nie zarejestrowałem, ale może coś mi umknęło.
    KJ

    3rd Law of Computing:
    Anything that can go wr
    fortune: Segmentation violation -- Core dumped

  • 2. Data: 2007-11-23 08:39:13
    Temat: Re: [cashback]
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    > Czy którakolwiek KK wydawana w PL ma darmowy cashback, traktowany jako
    > bezgotówka? Ja takiej nie zarejestrowałem, ale może coś mi umknęło.

    podejrzewam ze nie, tez kiedys szukalem i nie udalo mi sie znalezc. Ale do
    czasu - az ktorys z bankow zwacha niezly interes reklamujac taka KK i
    przyciagajac do swojego banku tym klientow. To tylko kwestia czasu, pierwszy
    bank ktory to wymysli wygra a reszta bedzie musiala sie dostosowac.

  • 3. Data: 2007-11-23 08:50:39
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    > Czy którakolwiek KK wydawana w PL ma darmowy cashback, traktowany jako
    > bezgotówka? Ja takiej nie zarejestrowałem, ale może coś mi umknęło.

    A zarejestrowales jakakolwiek KK z cashbackiem?

    Slawek

  • 4. Data: 2007-11-23 08:51:02
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przyciagajac do swojego banku tym klientow. To tylko kwestia czasu,
    > pierwszy bank ktory to wymysli wygra a reszta bedzie musiala sie

    Srutututu

    Slawek

  • 5. Data: 2007-11-23 08:56:09
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    wiadomościnews:slrnfkcqo9.vv7.kjonca@alfa.kjonca...

> [...]
    > przyciagajac do swojego banku tym klientow. To tylko kwestia czasu, pierwszy
    > bank ktory to wymysli wygra a reszta bedzie musiala sie dostosowac.

    Niekoniecznie az tak miazdzaco.

    Sadze, ze najblizej tego moga byc karty sieci handlowych.
    masz karte np. Reala i tylko w kasach tej sieci przy okazji zakupow (i
    to jeszcze byc moze wylacznie jako dodatek do transakcji powyzej dajmy
    na to 100 zl) mozesz bezplatnie i nawet na zasadach GP bezgotowkowo
    jak zakupy, wyplacic gotowke.
    Wyplaty na KK sieciowych traktowane jak gotowkowe, ale bez oplaty
    bankomatowej powinny wg mnie pojawic sie szybciej i powszechniej

  • 6. Data: 2007-11-23 08:59:46
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Slavekk pisze:
    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A zarejestrowales jakakolwiek KK z cashbackiem?

    Powiem tak: Moj mógł uzyć darmowego "bezgotówkowego" cashbacku za pomocą
    Karty BZWBK w supermarkecie w Anglii jakieś 2 lata temu. Kilkukrotnie. A
    więc da się.

    KJ

  • 7. Data: 2007-11-23 09:26:15
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Slavekk" <S...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A zarejestrowales jakakolwiek KK z cashbackiem?

    w USA to normalne, w niektorych krajach UE tez, a w Polsce nie

  • 8. Data: 2007-11-23 12:21:56
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Kamil Jońca pisze:
    > Powiem tak: Moj mógł uzyć darmowego "bezgotówkowego" cashbacku za pomocą

    s/Moj mógł/Mój brat mógł/

    KJ

  • 9. Data: 2007-11-23 19:35:27
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 Nov 2007 09:51:02 +0100,
    osoba podpisana: Slavekk <S...@g...pl>
    napisała:
    [...]
    > Srutututu
    A jakieś argumenty?
    KJ

    If fifty million people say a foolish thing, it's still a foolish thing.
    -- Bertrand Russell

  • 10. Data: 2007-11-25 19:13:35
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "KamilJońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy którakolwiek KK wydawana w PL ma darmowy cashback, traktowany jako
    > bezgotówka? Ja takiej nie zarejestrowałem, ale może coś mi umknęło.

    Najpierw taki bank musiałby wypuścić kartę rozliczaną w systemie debetowym.
    W przeciwnym razie - rozliczanie w systemie kredytowym przez
    Visa/MasterCard - musiałby sporo dołożyć do każdej transakcji.

    W Wlk Brytanii (i paru innych państwach) popularne są karty typu Visa Debit.
    Karty takie mają właściwości kart kredytowych (można kupować przez internet,
    telefon itd.), ale rozliczane są bezpośrednio w systemie debetowym (zwykle
    Cirrus).

    [Co do kart BZWBK (post powyżej), możliwe że za granicą rozliczane są przez
    Cirrus - stąd możliwość cashbacku.]

    Pzdr.
    k.