  • 1. Data: 2004-07-27 06:52:48
    Temat: bph - powiadomienia... zmiany?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Przez weekend raz pobierałem pieniądze sezamkowym elektronem, w poniedziałek
    rano wykonałem kilka przelewów - i nic, cisza... zero powiadomień. Potem,
    około 12 przyszło masowo.

    Gdy po 15 wybrałem kasę z bankomatu BPH... powiadomienie dotarło parę minut
    później!

    Czyżby w końcu szło ku lepszemu? Oby...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 2. Data: 2004-07-27 12:43:54
    Temat: Re: bph - powiadomienia... zmiany?
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jacek Osiecki napisał:

    > Czyżby w końcu szło ku lepszemu? Oby...

    Ciagle idzie nijak, a system w weekendy spi.

    Mam wrazenie, ze w BePeHahahaha ktos drukuje wszystkie powiadomienia,
    podpisuje sie, stawia pieczatke i przesyla do drugiego ktosa, ktory
    zatwierdza i przesyla do trzeciego ktosia, ktory wklepuje i wypuszcza
    powiadomienia w swiat. Wlasciwie, to jestem pewien, ze tak to dziala.

    Bartol