    From: "Marcin" <W...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Zrob to sam - manualne usprawnianie produktow bankowych
    Date: Tue, 10 Dec 2002 00:24:36 +0000 (UTC)

    Bank nie oferuje karty bankomatowej. Daje jedynie debetowego Electrona lub
    Maestro. Z roznych wzgledow nie chce, aby ta karta mozna bylo dokonywac
    transakcji bezgotowkowych, uzywam jej wylacznie do wyciagania gotowki z
    bankomatu. Chce ja zatem recznie "zablokowac" przed nieautoryzowanym
    uzytkiem, czyli zniszczyc tak bardzo jak sie da. I tu moje pytanie - jak
    najskuteczniej okaleczyc karte, aby zaden sprzedawca jej nie przyjal, ale
    aby dzialala w bankomacie. Moja pierwotna koncepcja to zmycie kolorowego
    awersu do bialego plastiku, ale zadne posiadane chemikalia nie skutkuja.
    Papier scierny jest lepszy, ale po pol godzinie szorowania ledwie ja
    zmatowilem. Czy jest na to jakis prosty i skuteczny sposob? No i co zrobic
    z rewersem - tam juz nie mozna bezkarnie szalec z pilnikiem czy kwasem
    solnym, bo uszkodze pasek magnetyczny i bedzie po herbacie.

    Wszystkie koncepcje mile widziane :)

    Marcin