  • 81. Data: 2013-02-22 12:56:20
    Temat: Re: Znowu o Paypassach - Millenium
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 22.02.2013 o 09:26 Maruda <m...@n...com> pisze:

    > Rozmowa z dezinfolinią Millennium:
    > - Jak mogę wyłączyć funkcjonalność zbliżeniową karty Visa DK?
    > - Nie ma takiej możliwości. Może pan w placówce banku złożyć wniosek o
    > wydanie karty bez tej funkcjonalności.
    > - Czy poniosę w związku z tym jakieś koszty? (tknęło mnie, by zapytać)
    > - 20zł.
    >
    > (Podejrzewam, że karta mi się niechcący uszkodzi tak, ze nie będzie
    > działała zbliżeniowo)

    Pytałem o to samo w Mille, ale w oddziale. Bardzo miła, bardzo ładna pani
    powiedziała mi, że nie mają możliwości wyłączenia tego i też zaproponowała
    kartę bezzbliżeniową. Gdy wspomniałem o akcji w mBanku, to odpowiedziała,
    że być może i u nich wprowadzą możliwość wyłączenia płatności
    zbliżeniowych, ale póki co jest, to co jest.
    Dodatkowo pani zapytała, czy spotkałem się z jakimiś problemami z paypass
    - krótko wyjaśniłem o co chodzi.
    A potem "A prywatnie, może mi pan powiedzieć, jak to wyłączyć?" :)

    Ja pewnie poczekam jeszcze kilka dni, jeśli zadziało się w mBanku, to może
    i w Mille się wydarzy to samo, a jeśli nie, to też niechcący mi się
    uszkodzi karta :)

    [sas]

  • 82. Data: 2013-02-25 14:19:24
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    Użytkownik "[sas]" <n...@e...com> napisał w wiadomości
> [...]

    Ja pewnie poczekam jeszcze kilka dni, jeśli zadziało się w mBanku, to może
    i w Mille się wydarzy to samo, a jeśli nie, to też niechcący mi się

    u mnie tak dziwnie się złożyło, że wszystkie karty paypass/paywave jakoś
    dziwnie blisko lezały koło wiertarki ;) zdecydowanie taniej i szybciej, niż
    w banku

    yoss

  • 83. Data: 2013-02-25 14:23:07
    Temat: Re: Znowu o Paypassach
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    Użytkownik "osa" <w...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Tam gdzie antenka ;)
    >
    > Potrzebujesz:
    > 1. ciemne pomieszczenie
    > 2. mocne źródło światła - najlepiej zimne żeby nie stopić karty ;)
    > 3. sokoli wzrok żeby dostrzec obwód antenki
    > 4. żyletkę
    >
    > Alternatywnie może być znajomy z rentgenem i chirurg ze skalpelem ;)
    > Tniesz antenkę, nie chipa, karta działa normalnie tylko nie ma zasięgu ;)

    Ja bym bardziej polecał milimetrowe wiertełko, zostaje dziurka w karcie
    którą mozna wykorzysać, żeby zrobić breloczek z karty ;) na wakacjach np. w
    basenie idealne rozwiązanie ;)

    yossarian

  • 84. Data: 2013-02-25 15:03:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-02-25 14:23, yoss pisze:

    > Ja bym bardziej polecał milimetrowe wiertełko, zostaje dziurka w karcie
    > którą mozna wykorzysać, żeby zrobić breloczek z karty ;) na wakacjach
    > np. w basenie idealne rozwiązanie ;)

    Wodoodporna?

    --
    Liwiusz

  • 85. Data: 2013-02-25 21:38:42
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-02-25 15:03, Liwiusz pisze:

    > Wodoodporna?

    Karta nie ma źródła zasilania więc zalanie jej nie zaszkodzi, byle przed
    użyciem stykowym była sucha ;)

  • 86. Data: 2013-02-26 09:00:11
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    yoss napisał(a) :
    > u mnie tak dziwnie się złożyło, że wszystkie karty paypass/paywave jakoś
    > dziwnie blisko lezały koło wiertarki ;)

    i im się pokręciło ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF