  • 21. Data: 2009-04-02 19:14:49
    Temat: Re: Wsparcie przełamane
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości
    news:op.urrrchy2okz3rl@zbyszek-pc.zn...

    > O RYZYKU JUZ TU BYLA MOWA. a ile mozna bylo zarobic to kazdy widzi. Po
    > fakcie.

    O tym ile można stracić też. Ja nie straciłem na akcjach ani złotówki w 2008
    (bo trzymałem się z daleka od giełdy), a na kursie walut nawet parę groszy
    zyskałem.

    Tak samo widać w totolotku ile można zarobić. Przecież to proste. Wystarczy
    wybrać właściwe liczby. Są systemy itp.

    Współczuję tym, co nie mają alternatywy i muszą wybierać między akcjami,
    lokatami, złotem lub obligacjami.
    Jakoś nikt z tych zarabiających takie krocie nie chwali się stratami z 2008
    roku. Nie ma tutaj ani jednego, który stracił! Sami geniusze.
    ;-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 22. Data: 2009-04-02 19:28:55
    Od: "stu" <j...@w...pl>

    Wyobraź sobie kolego że da się zarabiać na giełdzie całkiem sporo, ale niestety
    wnosząc z poziomu twoich wypowiedzi niestety nigdy nie nie osiągniesz tego
    pułapu.Mimo wszystko życzę sukcesów, bo inwestowanie to sztuka i pasja zarazem.
    P.S Poziom zysków z rynków kapitałowych pozwoliłby mi na całkiem dostatnie
    życie, ale całe szczęście moja firma dobrze funkcjonuje i niech tak zostanie...

    Pozdrawiam JG

  • 23. Data: 2009-04-02 20:14:54
    Od: g672 <g...@g...pl>

    Jan Werbiński pisze:
    > Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości

    > Współczuję tym, co nie mają alternatywy i muszą wybierać między akcjami,
    > lokatami, złotem lub obligacjami.

    Ja wspolczuje Tobie.
    pozdr.

  • 24. Data: 2009-04-02 21:30:53
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "stu" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > P.S Poziom zysków z rynków kapitałowych pozwoliłby mi na całkiem dostatnie
    > życie, ale całe szczęście moja firma dobrze funkcjonuje i niech tak

    To tak jak u mnie, tylko że moja firma bywa niedoinwestowana. :-)

  • 25. Data: 2009-04-03 04:36:02
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jan Werbiński"

    > ...potencjału do wzrostów przy coraz gorszych wskaźnikach gospodarczych
    > nie widzę.

    Na takich wskaźnikach nie zajedziesz nigdzie.
    One są bez znaczenia.
    Ważne są prognozy, a nie wyniki.