  • 1. Data: 2005-11-19 13:19:10
    Temat: Wplata DO Niemiec - jak???
    Od: "Cronus" <c...@p...onet.pl>

    Chodzi o wplacenie na konto w niemieckim banku. Czy ktos zna moze sposob ktory
    zminimalizuje ewentualne prowizje?

    --
    Cronus

  • 2. Data: 2005-11-20 11:44:57
    Temat: Re: Wplata DO Niemiec - jak???
    Od: "Zbyszek" <z...@n...spam>

    Użytkownik "Cronus" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Chodzi o wplacenie na konto w niemieckim banku. Czy ktos zna moze sposob
    > ktory
    > zminimalizuje ewentualne prowizje?

    W KB SA jest tanio, tzw. europrzelew.

  • 3. Data: 2005-11-20 12:29:06
    Od: "Zyga" <zyga.dude@wu_pe.pe_el>

    Użytkownik "Zbyszek" <z...@n...spam> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Cronus" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > W KB SA jest tanio, tzw. europrzelew.

    ja probowalem, tu jest watek
    http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/browse
    _frm/thread/5f44e81a34bff419/144b3dfb3235b093?q=Zyga
    &rnum=1#144b3dfb3235b093
    i niestety po odwiedzeniu dwoch roznych oddzialow caly czas chcieli mnie
    skasowac na ~100pln zamiast na 10 ktore wychodzilo z tabeli oplat i
    prowizji. Ja KB bede omijal z daleka

    pozdrawiam
    Zyga

  • 4. Data: 2005-11-24 18:43:50
    Od: "Zbyszek" <z...@n...spam>

> [...]
    > i niestety po odwiedzeniu dwoch roznych oddzialow caly czas chcieli mnie
    > skasowac na ~100pln zamiast na 10 ktore wychodzilo z tabeli oplat i

    wątek dokładnie to wałkuje - przy kosztach SHA nie ma problemu 100 zł.
    Ktoś czegoś nie zrozumiał...

  • 5. Data: 2005-11-25 13:02:36
    Od: "Zyga" <zyga.dude@wu_pe.pe_el>

    http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/browse
    _frm/thread/5f44e81a34bff419/144b3dfb3235b093?q=Zyga
    &rnum=1#144b3dfb3235b093

    > wątek dokładnie to wałkuje - przy kosztach SHA nie ma problemu 100 zł.

    przepraszam, ale co masz na
    mysli piszac "nie ma problemu 100zł" ???

    > Ktoś czegoś nie zrozumiał...

    Wybacz ale teraz to ja Ciebie nie rozumiem.
    Znam IBAN i BIC, bank do ktorego chce zrobic przelew jest korespondentem KB,
    STP z opcją SHA powinno kosztowac 10 pln a tak nie jest.

    pozdrawiam
    Zyga