  • 51. Data: 2022-03-14 22:16:21
    Temat: Re: Wkrótce bankructwo Rosji
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2022-03-14 o 03:46, Animka pisze:

    > Bezczelnie zakopują ich na Ukrainie zamiast wywieźć ciała do Rosji.

    Użyźniają glebe ...

  • 52. Data: 2022-03-14 22:20:10
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2022-03-14 o 13:58, ąćęłńóśźż pisze:

    > Dlatego też nie powinniśmy mieć niemieckiego uzbrojenia.

    Mamy leopardy - nie mamy do nich pocisków
    - tj. możliwości produkcji

  • 53. Data: 2022-03-15 12:03:17
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 14 Mar 2022 22:16:21 +0100, Waldek napisał(a):

    > Użyźniają glebe .

    Podobno mają to zorganizowane inaczej:
    "Rosja oprócz wojsk okupacyjnych sprowadziła na Ukrainę mobilne krematoria.
    Oczywiście miejsca dla zmarłych w białoruskich kostnicach już się
    skończyły, więc okupanci zamierzają rozwiązać problem ze zmarłymi w tak
    oryginalny sposób."

    https://legaartis.pl/blog/2022/03/06/rosja-zaczela-u
    zywac-mobilne-krematoria-aby-ukryc-straty-zolnierzy/

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 54. Data: 2022-03-15 14:40:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.03.2022 o 22:20, Waldek pisze:

    > Mamy leopardy - nie mamy do nich pocisków
    > - tj. możliwości produkcji

    Ukraińcy mają dobrą amunicje ppanc? Lepszą niż my?

    --
    Robert Tomasik

  • 55. Data: 2022-03-15 15:07:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Może łatwiej u nich o np. zubożony uran?

    -----

  • 56. Data: 2022-03-15 15:22:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Mar 2022 15:07:27 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
    > Może łatwiej u nich o np. zubożony uran?

    Te ilosci, co potrzebne na pociski, to kupilibysmy bez problemu.

    > -----

    J.

  • 57. Data: 2022-03-15 23:52:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" 6...@g...c
    om

    : Podobno w PRLu brakowało srajtaśmy tylko dla 10% ludności.

    Raczej nie brakowało srajtaśmy tylko dla 10% ludności...
    Zaś brakowało srajtaśmy dla 90% ludności...

    Żyłem i pamiętam, więc wiem.

    -=-

    Dziś na szczęście nie brakuje i jest raczej tania.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 58. Data: 2022-03-15 23:56:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cef" 622f7f40$0$493$6...@n...neostrada.pl

    > Ja tez się nie znam, ale na marsz milczenia
    > gugiel daje dobre wyniki, to sobie wyklikaj.

    Mogę wyklikać całą rozmowę...
    Zacząłeś -- myślałem, że masz coś dopowiedzenia...

    > Generalnie jak już policja i wojsko nie daje rady

    Miałem na uwadze reakcję policji na podsycanie...

    > i dochodzi do jakiejś masakry,

    Kobiety, dzieci i starcy -- raczej masakry nie sprawią...
    Prawosławni -- nie muzułmanie... Potomkowie dawnych
    współobywateli Rzeczpospolitej Obojga Narodów...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 59. Data: 2022-03-16 18:10:31
    Od: cef <c...@i...pl>

    > "cef" 622f7f40$0$493$6...@n...neostrada.pl

    > Mogę wyklikać całą rozmowę...
    > Zacząłeś -- myślałem, że masz coś dopowiedzenia...

    Zacząłem, ale widzę, że nie zrozumiałeś.
    Otóż marsz jest już po fakcie - jak już dokonany zostanie
    akt przemocy. I nie chodzi o sam rodzaj czy biały czy czarny czy marsz
    milczenia, tylko
    że taką mamy formę społecznej reakcji na zło, które zdarzyło się obok.

    > Miałem na uwadze reakcję policji na podsycanie...

    Nie będzie żadnej reakcji.
    Jak była teraz na granicy?
    Opcja rządowa (zarządzająca policją) jest faszyzująca, więc nie
    spodziewaj się za wiele.

    > Kobiety, dzieci i starcy -- raczej masakry nie sprawią...
    > Prawosławni -- nie muzułmanie... Potomkowie dawnych
    > współobywateli Rzeczpospolitej Obojga Narodów...

    Srutu tutu - jak mój ojciec "rozmawia" teraz z telewizorem i tam
    nadają o pomocy Ukraińcom, to słyszę jakie to rzeczy robili
    Ukraińcy/banderowcy
    z polskimi dziećmi. Więc to nie wygasa wśród starych.

    A wśród młodych będą nowe powody.
    Jak czterech młodych polskich studentów zostanie wywalonych z
    mieszkania, które wynajmują, bo właściciel stwierdzi, że za czterech
    Ukraińców dostanie od państwa 4800zł,
    to tych czterech Polaków jak w prosty sposób połączy fakty, to każdy
    Ukrainiec na ich drodze jest zagrożony. Poza tym tak na logikę - pomoc
    idzie dla obywateli ukraińskich,
    tym samym strumień pomocy dla najbiedniejszych Polaków został
    przykręcony lub zanikł,
    to wyprowadzą prosty wniosek dlaczego oni maja mniej itd itp

  • 60. Data: 2022-03-16 18:47:29
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    cef <c...@i...pl> writes:

> [...]
    > przykręcony lub zanikł,
    > to wyprowadzą prosty wniosek dlaczego oni maja mniej itd itp

    Wniosek jest rzeczywiście prosty, to dlatego że przywódcą (albo lepiej
    właścicielem) największego państwa na świecie jest świr, którego głównym
    marzeniem jest powiększenie tego jego państwa, oraz umocnienie władzy
    nad jego własnością (tj. nad obywatelami Rosji).

    Skutki obecnej wojny odczuje wiele narodów - Polacy nie mają chwilowo
    najgorzej (większe problemy - np. inflację - na razie powoduje
    "przedwojenna" polityka rządu).
    --
    Krzysztof Hałasa