  • 1. Data: 2006-02-12 16:47:37
    Temat: Według mBanku dziś są Walentynki?
    Od: "PB" <e...@g...pl>

    http://www.mbank.com.pl/inwestycje/fundusze/narzedzi
    a/tab_nab.html
    http://www.mbank.com.pl/inwestycje/fundusze/narzedzi
    a/tab_nab.html

    Na samym dole tabeli, po prawej stronie jest podręczny kalendarzyk (trzeba
    kliknąć mała ikonkę).
    Według niego dziś mamy nie tylko niedzielę (z czym się zgadzam), ale i
    czternastego lutego.

  • 2. Data: 2006-02-12 19:49:24
    Temat: Re: Według mBanku dziś są Walentynki?
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Według niego dziś mamy nie tylko niedzielę (z czym się zgadzam),
    > ale i czternastego lutego.

    Lepiej sprawdź czyje okulary masz na nosie,
    albo poczekaj, aż promile wrócą do dopuszczalnych norm ;-P

  • 3. Data: 2006-02-12 20:51:01
    Od: "PB" <e...@g...pl>

    S.T. <n...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Lepiej sprawdź czyje okulary masz na nosie,
    > albo poczekaj, aż promile wrócą do dopuszczalnych norm ;-P

    Ten, tego... Dzisiaj było tego niewiele.
    Ale na wszelki wypadek zostawiam sobie na jutro dowód rzeczowy.
    http://img431.imageshack.us/my.php?image=walentynki3
    gk.gif

  • 4. Data: 2006-02-12 21:02:55
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Ten, tego... Dzisiaj było tego niewiele.
    > Ale na wszelki wypadek zostawiam sobie na jutro dowód rzeczowy.
    > http://img431.imageshack.us/my.php?image=walentynki3
    gk.gif

    No wiesz ... w sumie całkiem możliwe,
    że 14 lutego _106r._ to była niedziela ;-)))
    Składałeś wtedy jakieś zlecenia?;-D

  • 5. Data: 2006-02-12 21:14:13
    Od: "PB" <e...@g...pl>

    S.T. <n...@p...onet.pl> napisał(a):

    > No wiesz ... w sumie całkiem możliwe,
    > że 14 lutego _106r._ to była niedziela ;-)))
    > Składałeś wtedy jakieś zlecenia?;-D

    A tak, pamiętam.
    To były obligacje sytemu miejskich szaletów w Rzymie.
    Przewidywano wzrost kursów po pamiętnej reformie podatkowej Wespazjana.

    Tylko skąd ja wtedy internet brałem? Chyba od Hunów...

    Tylko dlaczego mBank mi usilnie tamte czasy przypomina, ustawiając domyślnie
    tę datę?

  • 6. Data: 2006-02-12 21:55:27
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Tylko skąd ja wtedy internet brałem? Chyba od Hunów...
    >
    > Tylko dlaczego mBank mi usilnie tamte czasy przypomina, ustawiając domyślnie
    > tę datę?

    Raczej bym tu Hunów winił ;-)
    albo ich następców jeśli już zmieniłeś providera. Pewnie 'podmienili' Ci
    ... ze 2 bajty apletu odpowiedzialnego za kalendarz na stronie.