  • 1. Data: 2004-02-15 18:14:23
    Temat: VW Bank e-direct a konto firmowe
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Czy dwa konta dla jednej osoby będą ze sobą powiązane np. tym samym tokenem,
    tym samym serwisem WWW -- czy będą całkowicie niezależne?

  • 2. Data: 2004-02-15 18:56:08
    Temat: Re: VW Bank e-direct a konto firmowe
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    m...@4...com,
    Radosław Popławski <r...@a...net.pl>:

    > Czy dwa konta dla jednej osoby będą ze sobą powiązane np. tym samym
    > tokenem, tym samym serwisem WWW -- czy będą całkowicie niezależne?

    firmowe i indywidualne - dwa rozne tokeny, oddzielne logowania
    podstawa: archiwum grupy

    e-direct i PlusKonto - jeden token, widac oba
    podstawa: doswiadczenie wlasne i archiwum grupy

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-02-15 23:02:37
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik RobertSA napisał:

    > firmowe i indywidualne - dwa rozne tokeny, oddzielne logowania
    > podstawa: archiwum grupy

    Eeee, to kijowo. W Inteligo leci wszystko na raz. Jak sie zaklada
    firmowe majac prywatne to tylko umowe, VE i karte kodow przysylaja.

    Bartol

  • 4. Data: 2004-02-16 08:17:07
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > Eeee, to kijowo. W Inteligo leci wszystko na raz. Jak sie zaklada
    > firmowe majac prywatne to tylko umowe, VE i karte kodow przysylaja.

    Na cholerę kartę kodów? Dyć to ta sama. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 5. Data: 2004-02-16 12:36:18
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 16 Feb 2004 00:02:37 +0100, w <c0otq9$ej3$1@inews.gazeta.pl>, Bartol
    Partol <bartolpartol@gazeta.> napisał(-a):

    > Eeee, to kijowo. W Inteligo leci wszystko na raz. Jak sie zaklada
    > firmowe majac prywatne to tylko umowe, VE i karte kodow przysylaja.

    No wiem, miałem nadzieję, że w VW Bank też pomyśleli...

    PS. Dzisiaj zamówiłem wizytę kuriera -- "Kuriera wysyłamy tylko, gdy nie ma
    możliwości dotarcia do Poczty". :]

  • 6. Data: 2004-02-16 12:45:42
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > PS. Dzisiaj zamówiłem wizytę kuriera -- "Kuriera wysyłamy tylko, gdy nie
    ma
    > możliwości dotarcia do Poczty". :]

    ROTFL, już zaczynają ciąć koszty :-)

  • 7. Data: 2004-02-16 13:06:55
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > Na cholerę kartę kodów? Dyć to ta sama. :-)

    No tak, a mialem takie wrazenie, ze cos za duzo elementow w przesylce mi
    wyszlo. ;-))))

    Bartol

  • 8. Data: 2004-02-17 11:48:01
    Temat: Re: VW Bank, a ubezpieczenie
    Od: " 666" <6...@p...polbox.com>

    Troszkę w bok od wątku, ale jestem ciekaw, czy posiadacz konta w VW-B
    standartowo ma jakieś ubezpieczenie, np. na życie?
    JaC

  • 9. Data: 2004-02-17 13:06:47
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik " 666" <6...@p...polbox.com> napisał w wiadomości

    > Troszkę w bok od wątku, ale jestem ciekaw, czy posiadacz konta w VW-B
    > standartowo ma jakieś ubezpieczenie, np. na życie?

    Nie.
    W przypadku posiadania lokty certyfikat plus - tak.

  • 10. Data: 2004-02-17 17:58:42
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Wojciech Nawara wrote:
    > Użytkownik " 666"

    > Nie.
    > W przypadku posiadania lokty certyfikat plus - tak.

    No nie, "jakieś" ma. Np. zawsze ubezpieczenie karty i ubezpieczenie OC.
    Przyda się jak zaleje sąsiada.

    Bogdan B.