  • 1. Data: 2004-01-07 11:45:46
    Temat: VC PKO BP bankomat zagranica
    Od: "666" <j...@o...pl>

    Oddział, paniętka z okienka, lokalna specjalistka od plastikowych karteluszek:
    * Prowizja za wypłatę gotówki z karty za granicą wynosi ZAWSZE 3%

    Liścik miłosny przysłany przez czerwoną kropeczkę pod koniec grudnia z nową TOiP:
    ** Prowizja za wypłatę gotówki z karty zagranicą wynosi 3% nie mniej niż 10 zł

    Mój telefonik miłosny (dzisiaj przed chwilą) pod 0800123itp:

    a) jest Pan 9 w kolejce, zaczeka Pan 7 minut.
    b) już po na 15 minutach zgłasza się konsultant:
    *** Prowizja za wypłatę gotówki z karty wynosi ZAWSZE 3%

    Gwałcę gościa, więc po następnych około 5 minutach ciszy:
    **** Prowizja za wypłatę gotówki z kartyza granicą wynosi 3% nie mniej niż 5 zł

    Gwałcę gościa po raz drugi (i kto mi za to zapłaci ;-)), więc po następnych około 4
    minutach ciszy:
    ***** Prowizja za wypłatę gotówki z kartyzagranicą wynosi 3% nie mniej niż 10 zł

    A jednak, stało się.
    No to pytanie: gdzie wyrobić VC (albo nawet i inną), żeby nie płacić drakońskich
    prowizji przy wypłatach drobnych minimalnych kwot (rzędu równowartości 25 PLN) w za
    granicą???
    Gdy potrzebuję z 50 koron albo tyle samo kuna ?
    JaC
    Piszeę wszędzie "z karty", bo z VC (albo inną wypukłą) równie dobrze można pójść do
    banku z paszportem jak i do bankomatu z PINem.

  • 2. Data: 2004-01-07 17:57:08
    Temat: Re: VC PKO BP bankomat zagranica
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "666" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > (rzędu równowartości 25 PLN) w za granicą???
    > Gdy potrzebuję z 50 koron albo tyle samo kuna ?

    ING Maestro Podroznika. Koszt 9zl.
    3% bez minimum

    --
    Pozdrowienia