  • 1. Data: 2002-08-22 07:16:29
    Temat: Ubezpieczenie w PKO SA ?
    Od: z...@p...onet.pl

    Witam,
    Chcę założyć wspólne konto ze współmałżonkiem w PKO SA ze względu na oferowane
    tam ubezpieczenie NNW. Limit wpłat spełniamy (ledwo, ledwo) ale najpierw
    chciałbym wysłuchac opinii tych którzy skorzystali z tej oferty.
    Oczywiście z ulotek, strony www czy od pań "za ladą" niczego nie można się
    dowiedzieć.

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2002-08-22 09:22:44
    Temat: Re: Ubezpieczenie w PKO SA ?
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tam ubezpieczenie NNW. Limit wpłat spełniamy (ledwo, ledwo) ale najpierw
    > chciałbym wysłuchac opinii tych którzy skorzystali z tej oferty.

    Poczytaj warunki takich ubezpieczeń. One są mało atrakcyjne.
    Aby cokolwiek dostać musisz mieć specyficzny, solidny wypadek. Obojętnie
    jakie NNW.
    Ubezpieczenie NNW jest nieistotnym argumentem przy wyborze banków.
    Wiele banków je rozdaje.Są tyle warte ile kosztują.
    Pekao nie jest bankiem uwielbianym na tej grupie.
    Trzeba nie mieć lepszych alternatyw aby z niego korzystać.

  • 3. Data: 2002-08-22 15:32:19
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > chciałbym wysłuchac opinii tych którzy skorzystali z tej oferty.
    > Oczywiście z ulotek, strony www czy od pań "za ladą" niczego nie można się

    Ale w którym PKO SA? w PeKaO SA czy PKO BP SA? Taka mała subtelna różnica.

    W PKO BP SA jest ubezpieczenie z Polisa Życie S.A. na 5.000 jak umrzesz 10.000
    jak w młodym wieku i 15.000 jak w wypadku komunikacyjnym, możesz mieć 2 takie
    ubezpieczenia czyli jak masz "szczęście" to rodzina dostanie za Ciebie
    30.000zł. Nie ma żadnych innych odszkodować procentowych typu za złamaną rekę
    itp.
    Jedyny plus to to że kosztuje 50zł na rok czyli 1 lepsze piwo miesięcznie :), i
    jest od 18 do 65 lat i co najważniejsze bez badań lekarskich.

  • 4. Data: 2002-08-22 17:46:26
    Od: o...@p...onet.pl

    Na wieczną rzeczy pamiątkę

    Z prawdziwą radością donoszę że w dniu wczorajszym to jest w środę 22 dnia
    miesiąca sierpnia 2002 stałem się klientem niebyłym w rozumieniu regulaminu i
    innych mało radosnych zarządzeń banku PEKAO SA.

    Proces zamykania konta trwał,
    i trwał
    i trwał.
    Wytrwał przez około 60 minut czystej obsługi. Oraz około 30 minut stania w
    kolejce co należy policzyć za niezwykle krótko.

    Serdecznie bank polecam - wszystkim moim wrogom. Przyjaciele już wiedzą
    dlaczego nie.

    Pani się dziwiła dlaczego po TYLU LATACH rezygnuję z tak wspaniałego banku. A
    ja się naprawdę zdziwiłem, że się Pani dziwiła i niewiele rzeczy w życiu
    zdziwiło mnie tak bardzo jak ta. Tam juz w ogóle nie kontaktują że istnieje
    konkurencja. Bankowy amway czy co?

    A kiedyś to był szyk i szpan korzystać z TELESERWISU

    albo płacić Euroczekiem

    albo wyciągnąć z portfela Partnera, albo Szopena....

    Niestety to już koniec.

    Współczuję wszystkim którzy jeszcze muszą, ostrzegam tych którzy jeszcze mogą,
    pozdrawiam zaś wszystkich bez wyjątków.

    omfumu

    co lubił być klientem PEKAO SA
    ale jeszcze bardziej lubi nim NIE być.

  • 5. Data: 2002-08-22 20:03:15
    Od: "Konrad" <k...@p...pl>

    Witam

    > W PKO BP SA jest ubezpieczenie z Polisa Życie S.A. na 5.000 jak umrzesz
    10.000
    > jak w młodym wieku
    raczej w kazdym wieku ale "nienaturalnie" tzn. w sposob nagly i gwaltowny,
    czyli po prostu w wypadku - ty;e ze nie komunikacyjnym...

> [...]
    :), i
    > jest od 18 do 65 lat i co najważniejsze bez badań lekarskich.

    i dodatkowo ubezpieczenie przy rachunku (wlasnie wypadkowe) pod warunkiem
    osiagniecia pewnego progu wplywow (cos kolo 2.000)

    pzdr
    Konrad

  • 6. Data: 2002-08-23 07:24:51
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    o...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    > miesiąca sierpnia 2002 stałem się klientem niebyłym w rozumieniu regulaminu i
    > innych mało radosnych zarządzeń banku PEKAO SA.
    jestes pewien?
    tez to zrobilem 11 m-cy temu, mam potwierdzenie na pismie o zamknieciu
    r-ku
    i bylem jeszcze 2 razy w oddziale aby wyjasniac
    ... i dalej mam eurokonto dla studenta, comiesieczne wyciagi, oplate za
    prowadznie itp.
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 7. Data: 2002-08-23 16:23:07
    Od: o...@p...onet.pl

> [...]
    > i bylem jeszcze 2 razy w oddziale aby wyjasniac
    > ... i dalej mam eurokonto dla studenta, comiesieczne wyciagi, oplate za

    zobaczymy, jakby co napiszę