  • 1. Data: 2009-01-26 11:17:33
    Temat: Swiat sie smieje :
    Od: "roman ban" <r...@g...pl>

    po ok 5 latach na GPW pozwalam sobie znowu cos wyklikac

    Witam &#8211;inwestorow-spekulantow-marzycieli &#8211;wirtualnych graczy i
    naganiaczy.
    Musze stwierdzic ze malo merytoryki na forach gieldy,co tlumaczy brak
    konwencji w tamacie

    od dluzszego czasu motto nikt nic niewie czeski film-globalna pralnia
    wirtualnej gotowki,
    przez dlugie lata rosly liczby bez pokrycia w papierze ,nadszedl czas upadku
    wirtuanego finansowego systemu ,zejscie do reanego swiata rzeczywistosci =
    KRACH

    Diabelskie kolo-

    Matematycznie liczac aby uchronic na przyszlosc swiat od takich sytuacji
    powinno wejsc prawo &#8211;suma inwestycji niepowinna przekroczyc 30 % wlasnego
    kapitalu brutto w papiery itp.Reszta powinna byc iwestowana w dobro rozwoju
    firmy &#8211;inwestycji rozwojowych panstwa itd.wynik ? zaden bank ,firma czy osoba
    prywatna dzisiaj niebyliby bankrutami.
    Niedemokratyczny efekt jest taki : podatnicy niemajacy nic wspolnego z
    gierkami musza zaciskac pasa ,tak naprawde niewiedzac dlaczego.
    Finanse kraza po swiecie gdzies tam ginac na zawsze.

    Swiat sie smieje :
    Rzady swiata tlomacza podatnikom ze ich pieniadze zainwestowane w USA
    wyparowaly &#8211;
    Czyli biliony dolcow zostalo w USA ,ktore powinno byc dzisiaj potega
    finansowa swiata porzyczajac pieniadze ktore tam zostaly na caly swiat ,ale
    tak nie jest ,wynika z tego ze prywatne sejfy sa napchane bilionami dolcow
    (banki niemaja, firmy tysz nie ,podatnicy sa bankrotami) a kase myszy
    zjadly ? i tu wyszedl caly przekret swiatowy na jaw .
    Niemiecki ekonomista z uniwersytetu w Getingen w oficjalnym liscie do pani
    Merkel &#8211;wniosl rzadanie by pani Merkel zapytala USA gdzie sa pieniadze
    zainwestowane przez banki niemieckie w bankach USA,po 2 miesiacach 28 latach
    pracy stracil posade i juz pewnie zostanie bezrobotnym smialkiem .( no tak
    ,niezadawaj pytan zgory wiedzac ze niedostaniesz odpowiedzi)
    200 letnia wojna
    Od ilu lat USA jest w stanie wojennym ? otoz od zawsze.
    Wyrzutnie rakietowe,( pewnie z Iranu rakieta do USA poleci lukiem nad polska
    zeby bylo fajniej &#8211;albo maja nas za idiotow albo mysla ze my niemamy mapy
    swiata ? albo mieszaja w EU jak to w modzie maja ) terroryzm &#8211;zagrorzenia ze
    stron np.Iran kiedys ZSSR itd .
    Wszystko bzdura ,ruskie zawsze byly i sa na granicy bankroctwa Iran i
    wszystkie prawie kraje arabskie tysz , czego najmniej potrzebuja jest wojna
    na ktora ich niestac .
    Kto zmuszaja swiat do zbrojen ,jakajest prawda ?
    Czarny scenariuszem moze tu byc koalicja swiatowa wypowiadajac USA wojne ,ale
    to juz wersja w stylu filmu USA ,bo ich tysz niestac .
    Ok wywalilem co mysle o tym &#8211;
    A co to ma z GPW wspolnego ? a to ze jestesmy w czasach gdzie odradzam

    Niedoswiadczonym graczom grania i poszukac sobie posady
    Inwestorom nie wiecej niz 30% portwela w papierach
    Spekulantom duzo szczescia
    Naganiaczom (typu krowy i inne zwierzeta ) :oszczedzania tzw-leszczy
    Wirtualnym inwestorom (typu krowy I inne zwierzeta ) dobrej zabawy
    Marzycielom zagrajcie w lotto

    Z szacunkiem dla wszystkich
    Roman.b

  • 2. Data: 2009-01-26 13:00:28
    Temat: Re: Swiat sie smieje :
    Od: " ab" <a...@g...pl>

    podsumowujac: belkot usiany bledami ortograficznymi.

  • 3. Data: 2009-01-26 13:11:38
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > podsumowujac: belkot usiany bledami ortograficznymi.

    nie wiem czy to jest bełkot... ja w tym widzę dużo sensu...

  • 4. Data: 2009-01-26 13:38:49
    Od: x <l...@p...fm>

    > Z szacunkiem dla wszystkich
    > Roman.b

    ale o co chodzi?

  • 5. Data: 2009-01-26 16:03:38
    Od: "roman ban" <r...@g...pl>

    x <l...@p...fm> napisał(a):

    > ale o co chodzi?

    chodzi wlasnie o to bys niewiedzial o co chodzi

  • 6. Data: 2009-01-29 12:23:34
    Od: Mariusz Drabak2 <m...@m...net.eu>

> [...]
    > kapitalu brutto w papiery itp.Reszta powinna byc iwestowana w dobro rozwoju
    > firmy &#8211;inwestycji rozwojowych panstwa itd.wynik

    Serio myslisz, ze ktos weźmie pod uwagę to co piszesz?Rzady prędzej
    wywołaja wojne niż to zrobią