  • 1. Data: 2006-02-14 22:29:21
    Temat: Ruszyl Polbank EFG!!!
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bomba poszla w gore :)
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,18630
    Dzisiaj bylem (jeszcze zdazylem) w placowce.
    Wzialem wszystko co sie dalo wziac. Niestety nie mialem dowodu osobistego -
    jutro zaloze sobie konto.
    Powiem wam, ze wyglada.... super! Serio. Oferta baaardzo konkurencyjna i
    niektorym moze sie zrobic b. goraco. Jutro sprawdze, czy mi dadza za dowod
    osobisty i podpis karte kredytowa z limitem do 1000 zl :)
    Nie chce mi sie szukac papierow - ale potem jeszcze zaloze rachunek firmowy
    :)
    Informacje na temat oferty (skany) wrzuce w PRNewsie - beda na rano (albo
    jeszcze w nocy)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 2. Data: 2006-02-14 22:33:20
    Temat: Re: Ruszyl Polbank EFG!!!
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-02-14 23:29, kiedy Michał 'Amra'
    Macierzyński zdecydował(a) się stwierdzić,że:

    A karty jakie tam dają?
    I czy na wymianę?

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 3. Data: 2006-02-14 22:38:44
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@g...com>

    tak spytam, gdzie można znaleźć info nt. wspomnianej placówki w Katowicach
    ;) nie chcę żeby to było tak jak z MultiBankiem w moim mieście, gdzie stoi
    gotowy od września i.... do dzisiaj nie otwarty.... Multilinia milczy, nic
    nie wiedzą... ciekawe :D

    --
    pozdrawiam,
    mk

    ---------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku, to przelej ją ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

  • 4. Data: 2006-02-14 22:39:58
    Od: Glenn <n...@p...pl>

    Użytkownik yayco napisał:
    > Zegar systemowy wskazywał 2006-02-14 23:29, kiedy Michał 'Amra'
    > Macierzyński zdecydował(a) się stwierdzić,że:

    > A karty jakie tam dają?
    > I czy na wymianę?

    Skoro Amra mówi o KK do 1k za DO, to na wymianę powinien być pikuś :-)
    "One" jakąś stronkę mają? Bo nie chce mi szukać :-P

  • 5. Data: 2006-02-14 22:43:52
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-02-14 23:39, kiedy Glenn zdecydował(a)
    się stwierdzić,że:

    > Skoro Amra mówi o KK do 1k za DO, to na wymianę powinien być pikuś :-)
    > "One" jakąś stronkę mają? Bo nie chce mi szukać :-P

    Grecką. Z elementarnym wsadem w "lengłydżu"
    http://www.eurobank.gr
    Ciekawy to bank, co to strony po polsku nie ma i nie wiadomo gdzie jest.
    Tylko Amrze wiadomo, bo on się włóczy w zadymkę niewiadomo gdzie...

  • 6. Data: 2006-02-14 23:05:56
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    yayco <y...@n...pl> wrote:
    > Ciekawy to bank, co to strony po polsku nie ma i nie wiadomo gdzie
    > jest. Tylko Amrze wiadomo, bo on się włóczy w zadymkę niewiadomo
    > gdzie...

    zaraz biore sie do skanowania.
    Karty beda dwie w tej chwili.
    Embosowane na miejscu. Zwykla elektronka 25 zl i srebrna wypukla 45 zl.
    Konto 3 zl + 1 zl karta. Internet za free.
    wyplaty polbank i euronet free - wszystkie inne 4 zl, za granica 8 zl.
    Kredyt czy KK tylko na podstawie dowodu do 1000 zl. Jesli przedstawi sie
    dokumenty potiwerrdzjace dochody - oczywiscie mozna od razu wystartowac z
    wyzszej kwoty.
    Bankomaty od razu z funkcja wplatomatu.
    Konto dla MSP tez jest...

  • 7. Data: 2006-02-14 23:34:44
    Od: "Dawid Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl>

    Glenn wrote:
    > "One" jakąś stronkę mają? Bo nie chce mi szukać :-P

    Pewnie już bardzo niedługo. Oto co mówi "whois" o domenach www.polbank.pl i
    www.polbank.com.pl:

    ABONENT
    firma EFG Eurobank Ergasias Spółka Akcyjna oddział w Polsce ulica
    Mokotowska 19 miasto 00-560 Warszawa
    lokalizacja PL
    identyfikator hmns131049

    --
    Dawid

  • 8. Data: 2006-02-14 23:35:02
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Bankomaty od razu z funkcja wplatomatu.
    > Konto dla MSP tez jest...

    A gdzie one się w Warszawie mieszczą?

    M.

  • 9. Data: 2006-02-14 23:51:59
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> wrote:
    > A gdzie one się w Warszawie mieszczą?

    2 na ursynowie, 1 na Placu Zbawiciela - inne - nie wiem :)

  • 10. Data: 2006-02-15 00:23:05
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    TOIP: http://prnews.pl/download/polbank9.jpg
    http://prnews.pl/download/polbank10.jpg