  • Data: 2002-04-01 18:59:29
    Temat: Re: wplata got. na rach. bankowy - gdzie najtaniej?
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam konto w mBanku i 4000 zl got. do wplacenia. Na poczcie zaplace za
    wplate
    > 20 zl... a moze ktos wie, gdzie prowizja bedzie nizsza?

    Polecam tzw rachunek bieżący w PEKAO SA. Charakteryzuje sie tym, ze mozna
    prowadzic operacje jedynie w kasie - nie wydaje sie do niego kart. Ale
    wplacic na niego mozna za darmo - a przelew kosztuje chyba ze 3 albo 4 zl.
    Jeszcze bardziej sie przydaje gdybys potrzebowala sprawnie wyciagnac wieksza
    kwote z mbanku.

    Wojtek