  • Data: 2002-03-17 13:43:38
    Temat: Re: najgorsze banki - ktore to?
    Od: Grzegorz BRZESKI <g...@w...USUN-SPAM.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in news:a71rib$r13$1@news.onet.pl:

> [...]

    [ciach]

    > oddzial dla VIPow to jest inna bajka. Nie porownujmy. A jak to wyglada

    Od kiedy to jest inna bajka ? W Pekao SA VIP'ow traktuja tak samo jak zwyklych
    klientow tylko czasami jest odzielna obsluga. Przyklady z zycia wziete:

    - cztery razy jak bylem w banku musialem czekac na korytarzu ponad 15 minut na
    zalatwienie krotkiej sprawy, plusem jedynie bylo ze moglem usiasc w plastikowym
    foteliku,

    - zadzwonilem i poprosilem o przygotowanie zaswiadczenie o obrotach na rachunku
    informujac ze po odbior przysle kierowce. Moim ogromnym zdziwieniem bylo kiedy
    kierowca przywiozl zaswiadczenie bez zadnej koperty czy innego zabezpiczenia.
    Dokladnie wszystko wyczytal czarno na bialym na temat mojego prywatnego konta, brak
    jakiegokolwiek pomyslenia ze strony obslugi VIP'owskiej,

    - ostatni dzien miesiaca, pragne dokonac przelewu jednak nie mam czasu odwiedziec
    oddzialu, dzwonie i pytam sie czy jesli przesle kierowce z upowaznieniem i pismem
    czy przelew bedzie dokonany, wczesniej co miesiac dokonywalem identycznych zlecen co
    mozna zobaczyc w histori rachunku, otrzymalem pozytywna odpowiedz. Pomimo
    dostarczenia papierow przed zamknieciem oddziwlu, przelew nie zostal wykonany
    poniewaz "...musze sie stawic osobiscie",

    - pomimo licznych prosb i pism aby cala korespondencje przesylano na adres firmy
    poniewaz nie mam czasu biegac na poczte i odbierac polecone listy, wszystkie sprawy
    zwiazne z kartami przesylane sa nadal na adres domowy.

    Zalamalem rece i szukam nowego banku ktory umie obslugiwac klientow z wiekszymi
    obrotami na koncie.

    Z pozdrowieniami,

    --
    Grzegorz BRZESKI