    From: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: moje zycie podporzadkowane mBankowi
    Date: Thu, 29 Apr 2004 10:50:41 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@www.wil.waw.pl

    Użytkownik "PiotR" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    news:c6qaep$bh3$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Konto w mBanku zalozylem z grudniu 2000 roku.
    > Przy zakladaniu konta podalem swoj numer telefonu lecz z mBanku
    > korzystalem glownie przez interenet.
    > No i wczoraj udalo mi sie zablokowac dostep do rachunku.
    > Poniewaz swego czasu zmienilem numer telefonu komorkowego

    Dlatego ja staram się wszelkie dane osobiste jak adres, nr telefonu
    uaktualniać we wszelkich instytucjach zaraz po zmianie.
    Wtedy nie zaskakują mnie takie sytuacje. Też jestem w mBanku od początku i
    nigdy się nie zawiodłem, ale to wymaga także trochę zaangażowania z mojej
    strony.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik