  • Data: 2003-04-10 16:06:16
    Temat: Re: mBank - kredyt odnawialny
    Od: "Hubert Grzegorzewski" <s...@a...sobie.do.woli.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Rolbiecki wrote:
    > No i wszystko jasne! Transakcje z żelazka mi nie grożą - mam tylko
    > płaską VE.
    > No cóż - trza wypełniać wniosek :)
    >
    > Wielkie dzięki wszystkim za odpowiedzi!

    VE wbrew pozorom wcale nie gwarantuje unikniecia debetu. Sam tak myslalem,
    ale zycie wyprostowalo moje poglady :)

    1. Saldo 1000 zl.
    2. Place karta 500 zl - srodki dostepne 500.
    3. Place karta 30 zl - srodki zablokowane - dostepne 470.
    4. Z jakis powodow ostatnia transakcja nie zostaje zaksiegowana - blokada
    zdjeta - dostepne 500 zl.
    5. Place karta 500 zl - dostepne 0 zl.
    6. Z opoznieniem zostaje rozliczona transakcja z p. 3 - saldo konta -30 zl.

    Oczywiscie powyzszy przyklad (i kwoty :) jest tylko pewna ilustracja
    prawdziwej sytuacji. Pomiedzy "pechowa" transakcja a jej zaksiegowaniem
    uplynal ponad miesiac - tak sie zlozylo, ze w chwili gdy zostala
    zaksiegowana, na koncie bylo kilka zlotych i wpadlem w saldo debetowe.
    Na szczescie mLinka zadzwonila, poinformowala o sytuacji i wyjasnila
    prawdopodobne okolicznosci (bo bylem baaardzo zdziwiony jak to sie moglo
    stac), szybko wyrownalem debet przelewem z eKonta i nawet nie musialem
    placic kary za saldo debetowe.
    Po tym telefonie moja sympatia do mBanku znacznie wzrosla :)

    Pzdr
    Hubert
    hubertg[at]poczta.onet.pl